TANDLÆGE NYBORG

LUKKET FOR TILGANG - VI HENVISER TIL TANDLÆGEVAGTEN

Nyborg akut tandlæge

VI BEKLAGER. VI HAR I ØJEBLIKKET IKKE MULIGHED FOR AT TAGE IMOD FLERE AKUTTE PATIENTER.

VI HENVISER TIL TANDLÆGEVAGTEN PÅ TELEFON

Tandlæge Nyborg? Vi tilbyder akut tandlægehjælp!

Som erfaren tandlægeklinik ved vi hvor vigtig akut tandlægehjælp er. Selvom vi mennesker de senere år er blevet meget bedre til at opretholde en sund tandpleje, så kan det alligevel ske at noget akut pludseligt opstår. Du kan være uheldig at falde og knække en tand, have akut tandpine eller noget helt tredje. Uagtet hvilken grund der ligger bag de akutte tandsmerter er det vigtigt at årsagen bag identificeres, tilses og eventuelt behandles. Med en akut tandlægetid risikerer du aldrig at skulle gå rundt med en slem tandpine i længere tid en højest nødvendigt. Du kan benytte dig af vores altid gode service og dygtige team af tandlæger, tandplejere og assistenter, der til enhver tid vil gøre deres ypperste for at hjælpe dig, som har akutte problemer med tænderne.

Har du brug for en akut tandlæge i Nyborg, er vi således altid behjælpelige!

Tandlæge Nyborg - Løsningen på problemet

Som ikke-fagperson er det næsten umuligt at vurdere, hvor og hvorfor de akutte tandsmerter er opstået. Uanset årsag anbefaler vi at du kontakter os som vagttandlæge hurtigst muligt. Selvom du i nogen tilfælde kan dæmpe dine smerter ved almindelig smertestillende medicin, så bør du huske på at det ikke løser selve årsagen bag problemet. Af denne grund vil smerterne med stor garanti indtræffe igen, hvis du ikke behandles. De akutte tandsmerter er din krops måde at fortælle dig, at noget er galt. Du bør derfor reagere på disse smerter hurtigst muligt. Ved at ignorere smerterne vil der i de fleste tilfælde ske det, at tandlægen er nødsaget til at udføre en større behandling, end hvis smerterne var behandlet.

Akut tandlæge Nyborg patient

Har du brug for at opsøge en akut tandlæge i Nyborg eller omegn, så vil vi gerne være din løsning på problemet!

Som akut tandlæge Nyborg tilbyder vi dig:

Hos mange andre tandklinikker, som tilbyder akut tandlægehjælp tilføjes et tårnhøjt akut-gebyr oven i din akutte tandbehandling. Dette er ikke tilfældet, hvis du benytter os som akut tandlæge. Vi mener ikke at det skal koste dig det dobbelte, blot fordi der er tale om et akut behov. Tværtimod. Derfor tilbyder vi altid et fast lavt gebyr uanset dag og tidspunkt - det synes vi kun er fair! Udover at være en tandlægeklinik, som tilbyder akut behandling til et fast lavt gebyr tilbyder vi dig også en række yderligere ting:

• Udvidede åbningstider
  • Hyggelige omgivelser
  • Fast behandlingstid så du undgår unødig ventetid
  • Stor erfaring med akut tandbehandling
  • Behandling til alle fra 18 år og opefter
  • Behandling af nye patienter sågar som eksisterende patienter

Som erfaren tandlægeklinik sætter vi en ære i at hjælpe dig med dine akutte tandsmerter.

Akut tandlægehjælp - Tandlæge Nyborg

Med vores lange erfaring som tandlægeklinik kan du være sikker på at vi har den rette ekspertise til at behandle eller blot råde og vejlede dig i forhold til din specifikke situation. Det kan være svært selv at finde frem til, hvad de opståede tandsmerter egentlig skyldes. Det er i den forbindelse at du kan trække på vores viden og erfaring. Det er i vores største interesse at du bliver afhjulpet dine tandsmerter hurtigst muligt.