Vagttandlæge

Hos AKUT TANDLÆGER finder du din nærmeste vagttandlæge med døgnåbent. Uanset om du bor i Århus, Odense, Aalborg eller København har vi en vagttandlæge i nærheden af dig. Vores tandklinikker, som tilbyder akut tandlægehjælp er til rådighed for dig, som har akut tandpine eller af andre årsager har brug for en vagttandlæge. Som vagttandlæge tilbyder vi akut tandlægehjælp, når din egen tandlæge har lukket. Derfor er vi til rådighed inden for de almindelige åbningstider, men også i ydertimerne, hvor de akutte tandproblemer tit opstår. Dette gør sig selvfølgelig også gældende i weekenden.

Du kan kontakte vagttandlægen, hvis du har akut tandpine, eller hvis du eksempelvis har knækket en tand og ønsker specifik råd og vejledning i forhold til, hvordan du skal forholde dig til din tandsituation. Vores team af tandlæger og tandplejere er veluddannet og kan tage sig af en hvilken som helst tandbehandling. Som vagttandlæge ønsker vi at være dig med akutte tandproblemer behjælpelige!

Hvad er en vagttandlæge?

En vagttandlæge er til for dig, som oplever akutte tandsmerter. Vagttandlægen udfører nødbehandlinger, som ikke kan vente, til din egen tandlæge åbner igen. Det kan for eksempel være smertebehandling og akut behandling i forbindelse med tandpine, mindre skader på dine tænder, tabte fyldninger eller noget helt fjerde. Det vigtigste du bør hæfte dig ved er at vagttandlægen kan være dig behjælpelig, når du har aller mest brug for det. Så selvom din egen tandlæge holder lukket, kan du få den nødvendige behandling og dermed blive smertefri den selv samme dag.

Vagttandlæge pris?

Det kan hurtigt gå hen og blive en dyr fornøjelse, hvis du har brug for en vagttandlæge. Hos andre tandklinikker ses dette i form af tårnhøje akutte tillæg eller andre særlige gebyrer, som bliver lagt oven i prisen på din akutte tandbehandling. Dette er dog ikke tilfældet hos AKUT TANDLÆGER. Vi behandler dig med et akut behov med et fast LAVT gebyr. Undgå derved høje gebyrer, når du vælger os som din vagttandlæge. Vi har udvidede åbningstider, hvorfor vi gør det muligt at imødekomme dine ønsker og behov. Hvis behovet for en vagttandlæge pludselig opstår efter arbejdstid eller henover weekenden, kan vi således være dig behjælpelige. Vi har åbent om lørdagen, hvor vi tilbyder akutte tider, så du kan undgå et dyrt besøg hos tandlægevagten.

Brug for en vagttandlæge? Vi tilbyder en tid, når du har brug for det!

Vagttandlægen hos AKUT TANDLÆGER tilbyder hjælp til dig, der har brug for en akut tandlæge. I langt de fleste tilfælde lykkes det os at tilbyde dig med akutte tandsmerter en tid samme dag, som du ringer til os. Vi kan selvfølgelig opleve spidsbelastninger, hvor ekstra mange har brug for vores hjælp. Men som udgangspunkt kan du altid regne med, at du kan få en tid hos os den pågældende dag. Vi ønsker at være løsningen på dit akutopstået tandproblem.

Som vagttandlæge tilbyder vi dig:

Som vagttandlæge ønsker vi at være dit foretrukne valg. Af denne grund tilbyder vi dig følgende:

• Fast lavt gebyr for akut behandling
    • Gratis råd og vejledning
    • Fast tid – Så venter du ikke i timevis
    • Udvidede åbningstider
    • Hyggelige omgivelser
    • Stor erfaring med akut tandbehandling

Vi har mange års erfaring med at afhjælpe patienter med akutte tandsmerter. På vores klinikker opererer vi med et hold af dygtige tandlæger og professionelle tandplejere samt klinikassistenter. Med vores store erfaring med akut tandbehandling, kan vi med garanti også afhjælpe dig dine smerter. Har du således tandpine eller andre former for tandsmerter og derved brug for en vagttandlæge? Vores erfarne tandlægeteam står klar til at hjælpe dig uagtet dag og tidspunkt.