AKUT TANDLÆGE CHARLOTTENLUND

Få hjælp nu

Læs om vores privatlivspolitik.

Charlottenlund akut tandlæge

Har du brug for en akut tandlæge nær Charlottenlund?

Det kan være svært selv at vurdere, hvad der ligger til grund for et akut tandproblem. Der kan være flere forskellige grunde til tandsmerter eller tandpine. Smerterne kan være forårsaget af en begyndende betændelse i tandkødet, caries i tænderne, frembrud af visdomstænder eller noget helt andet. Uagtet hvilken grund der forårsager de generende smerter, så er det vigtigt at årsagen til findes. Dette kan vi hos AKUT TANDLÆGER nær Charlottenlund hjælpe dig med. Vores lange erfaring inden for akutområdet gør, at vi kan behandle samt råde og vejlede dig, som har akutte tandproblemer.

Har du ligesom en stor andel af danskerne problemer med at gå til tandlæge? Så har du ingenting at frygte, når du besøger akuttandlægen nær Charlottenlund. Vores team er eksperter i tandlægeskræk og gør det ypperste for at give dig en tryg og smertefri behandling.

Tandlægevagten hos AKUT TANDLÆGER - Akut tandlæge Charlottenlund

Når du har aller mest brug for akuthjælp kan vi hos tandlægevagten hos AKUT TANDLÆGER hjælpe dig. Uagtet om du ønsker at bestille tid eller blot har brug for råd og vejledning til din specifikke situation, så er vi dig behjælpelige! Vores klinik ligger ikke langt fra Charlottenlund, hvorfor vi er let tilgængelige uanset om du benytter offentlig transport, bil eller cykler. Vi ved hvor generende akutte tandsmerter kan være. Derfor gør vi også vores ypperste for, at du kan få en tid, når du har brug for det. Klinikken nær Charlottenlund har udvidede åbningstider, hvorfor vi har rig mulighed for at imødekomme dine ønsker og behov.

Vi har åbent alle hverdage. Desuden har vi åbent i weekenden, hvor de fleste andre tandklinikker har lukket. Det har desuden ingen betydning om du er patient hos os i forvejen

Akut tandlægetid Charlottenlund

Hvis du frygter den afsluttende regning hos akuttandlægen nær Charlottenlund, så har du ingenting at være nervøs for. Trods dét at flere tandklinikker, som tilbyder akut behandling, tilføjer et tårnhøjt ekstra gebyr til den samlede pris. Så er dette ikke tilfældet hos os. Vi synes ikke at det skal koste det dobbelte, blot fordi der er tale om et akut behov. Af denne grund har vi på tandklinikken de samme lave priser i hverdagene såvel som i weekenden. Det synes vi kun er fair! Det er i hvert fald ikke en økonomisk usikkerhed, som skal afholde dig fra at kontakte os.

Det får du hos din akut tandlæge nær Charlottenlund:

• Fast behandlingstid så du undgår unødig ventetid
    • Fast lavt gebyr
    • Ekspertise inden for tandlægeskræk
    • Udvidede åbningstider i samtlige hverdage samt lørdagsåbent

Uanset om du ønsker at bestille en tid til en akut behandling eller blot har brug for lidt råd eller vejledning til din tandsituation, så kan vi hjælpe dig. Det er helt okay blot at kontakte os for råd og vejledning. Vi vil gøre brug af vores lange erfaring og ekspertise til at hjælpe dig af med dine akutte problemer. Hos AKUT TANDLÆGER er vores patienter i centrum. Vi håber på at være din foretrukne akuttandlæge nær Charlottenlund.