Tandpinevagten

Tandpinevagten, tandlægevagten, vagttandlægen, akut tandlægen og nødtandlægen er alle betegnelser for en tandlæge, som udfører akutte tandlægebehandlinger i ydertimerne, hvor din egen tandlæge har lukket. Har du akut tandpine eller andre former for tandkomplikationer, som volder dig ubehag kan du således benytte akut tandlægen som din foretrukne løsning. I alle landets regioner kan du finde en offentlig tandlægevagt, som udfører nødbehandlinger i weekenden og aftentimerne.

I langt de fleste regioner benyttes betegnelsen tandlægevagten, men i region Syddanmark benyttes betegnelsen tandpinevagten. Uanset betegnelse er formålet det samme: at hjælpe akutte patienter med deres tandgener. Du bør dog gøre dig selv den tjeneste at overveje vores formidlingstjeneste hos AKUT TANDLÆGER, hvis du har brug for akut tandlægehjælp. Du kan læse meget mere om hvorfor i nedenstående blogpost.

AKUT TANDLÆGER - Et attraktivt og professionelt valg

Akut tandpine kan ikke mennesker holde for. Derfor er det afgørende at kende til akut tandlægehjælp, uanset hvor man befinder sig. Som skrevet ovenfor tilbyder vi hos AKUT TANDLÆGER tandlægehjælp i ydertimerne, hvor din egen tandlæge har lukket. Dette gør vi fordi efterspørgslen på akuthjælp er høj og fordi vi ved hvor generende akutte tandsmerter kan være. Faktisk er tandgener nogen af de værste smerter vi mennesker kan udsættes for. Af denne grund er vores største interesse at tilbyde dig akut tandlægehjælp i dit nærområde. Vi har tandlægeklinikker i hele landet, hvorfor vi hurtigt og oftest selv samme dag, som du kontakter os, kan tilbyde dig en akut tandlægetid. Vi tillægger vores behandlinger et fast lavt gebyr, hvorfor vi er et billigere alternativ end den offentlige tandlæge- eller tandpinevagt.

Tandpinevagten - Den offentlige akut tandlæge i region Syddanmark

Den offentlige tandpinevagt finder du blandt andet i region Syddanmark, nærmere placeret i Slagelse og Nykøbing F. Hos den offentlige tandlægevagt tilbydes der akutte behandlinger i aftentimerne og weekenden. Du bør dog være opmærksom på, at den offentlige tandlægevagt tillægger din behandling et højt akut behandlingsgebyr. Derfor bliver det hurtigt en dyr fornøjelse at benytte det offentlige, som din akutte tandlægeløsning. Med det in mente, så er det desværre ikke altid at vi kan tilbyde dig en tid, hvis du først kontakter os sent på dagen, hvorfor vi også selv henviser til tandlægevagten.

Bor eller færdes du i region Sjælland kan du enten benytte den offentlige tandpinevagt i Nykøbing F eller Slagelse. Tandpinevagten i Nykøbing F er beliggende på Nørregade 21B, 4800 Nykøbing F. Tandpinevagten i Slagelse finder du på adressen: Æblehaven 2, 4200 Slagelse. Tandklinikken i Nykøbing F har åbent i weekenden, på helligedage samt jule- og nytårsaftendag fra kl. 11-12. Klinikken i Slagelse har åbent fra kl. 11-13 i weekender, på helligdage samt jule- og nytårsaftensdag. Du kan bestille tid hos den offentlige tandpinevagt ved at ringe i tidsrummet kl. 09:30-11:30.

Akut tandpine - Hvad skal jeg gøre?

Akut tandpine kan være meget smertefuldt og opstå fra den ene dag til den anden. Tandpine er utroligt ubehageligt og kommer desværre sjældent belejligt. Når tandsmerterne opstår, er det vigtigt, at du søger hjælp hos os en tandlæge omgående. Dette fordi tandpine som oftest er et tegn på, at der er problemer med dine tænder. Derfor bør du reagere på din munds smerter hurtigst muligt. Jo længere du udskyder en eventuel behandling, des værre vil tilstanden blive. Det kan du være helt sikker på.

Vi anbefaler derfor at du kontakter os eller en anden form for akut tandlæge hurtigst muligt. Benytter du os som din foretrukne akutte løsning vil vi finde en tid til dig hurtigst muligt, hvorefter vi vil råde og vejlede dig til, hvilket smertestillende du kan tage for at afhjælpe dine smerter, indtil du kommer til en akutbehandling på en af vores mange tandlægeklinikker. Hos AKUT TANDLÆGER vil vi gøre alt, hvad vi kan for at give dig en akut tid hurtigst muligt, så du kan få noget smertelindring indenfor rimelig tid.

Få en akut tandlægetid i dag!

De fleste mennesker, der har haft akut tandpine eller lignende mund- eller tandsmerter kan nikke genkendende til, at disse smerter oftest er helt uudholdelige. Derfor er det også vigtigt at få tandlægehjælp hurtigst muligt, hvis uheldet er ude. Det er her vi kommer ind i billedet, som din foretrukne akut tandlæge.

Oftest vil du kunne få en tid samme dag, som du kontakter os, da vi går meget langt for at kunne hjælpe vores patienter af med tandpinen. Vi har forståelse for den ubehagelige situation, som du er i, hvorfor vi gør alt hvad vi kan for at hjælpe dig omgående. Uanset om du har behov for en behandlingstid eller blot råd og vejledning kan du trygt benytte os. Mange af vores klinikker har åbent om lørdagen, hvor vi ligeledes står til rådighed for at hjælpe dig med akutte problemer som tandpine og tandsmerter.

Vi hjælper mange akutte patienter hver eneste dag, skal vi også hjælpe dig?