AKUT TANDLÆGE FARUM

UDFYLD FORMULAREN – FÅ EN TID – HURTIG RESPONSTID

ÅBNINGSTIDER:

Vi har lørdagsåbent.

Ring til os og bestil en tid med det samme.

Mandag: 07.-30 – 17.30
Tirsdag:    07.30 – 17.30
Onsdag.   07.30 – 17.30
Torsdag:   07.30 – 17.30
Fredag:    07:30 – 15:00
Lørdag:  08.00 – 15.00
Søndag:    Lukket

TELEFON: 42 50 22 61

DET FÅR DU HOS VAGTTANDLÆGEN NÆR FARUM:

• Ingen ekstra gebyr for akut behandling.
  • Lange åbningstider.
  • Hyggelige omgivelser.
  • Stor erfaring med akut tandbehandling.
  • Behandling til alle fra 18 år og opefter.
TANDLÆGEVAGT HILLERØD

AKUT TANDLÆGE FARUM

Søger du en akut tandlæge nær Farum?

Det kan være risikabelt at gå rundt med akutopstået tandproblemer i længere tid end højest nødvendigt. Derfor anbefaler vi, hvis du oplever tandsmerter, at du opsøger akuttandlægen med det samme. Selvom det ikke er alle tandskader, som kræver akut tandlægehjælp med det samme anbefaler vi stadig at du opsøger tandlægen. Hos din akut tandlæge nær Farum kan vi hjælpe dig med at afgøre, hvorvidt du skal behandles hurtigst muligt, eller om din situation kan vente en rum tid. Vi ved med garanti hvad der vil være bedst for dig at gøre i din specifikke situation. Du skal huske at tandpine eller andre akutopstået tandproblemer kommer af en grund. Derfor bør de ikke ignoreres. Smerterne eller rettere årsagen til smerterne forsvinder heller ikke af sig selv. Ved at kontakte din akut tandlæge kan du få råd og vejledning, når du har brug for det. Hvis der ikke gøres noget ved tandsmerterne i et tidligt stadig, kan man ofte risikere at det udvikler sig.

Oplever du smerter i dine tænder eller det omkringliggende tandkød opfordrer vi dig til, at du kontakter din akut tandlæge nær Farum med det samme. Vi vil altid være dig behjælpelig.

FÅ RÅD OG VEJLEDNING ELLER BESTIL TID HOS DIN AKUT TANDLÆGE NÆR FARUM I DAG

Hvis uheldet er ude og du derfor har brug for en akut tandlæge, så skal du vide at det er helt okay at kontakte os blot for at få råd og vejledning. Som patient hos os er du aldrig forpligtet til at bestille en tid. Vi sidder altid klar til at hjælpe dig, så du kan blive afhjulpet dine smerter hurtigst muligt.

Hos din akut tandlæge Farum er det vigtigt for os at du bliver behandlet, hvis du har brug for det. Det skal selvfølgelig ikke koste dig noget ekstra, blot fordi der er tale om et akutopstået tandlægeproblem. Det synes vi kun er fair! Derudover har klinikken nær Farum lange åbningstider, hvilket gør det muligt at imødekomme dine ønsker og behov. Vi har åbent fra 07:30 til 17:30 i hverdagene. Desuden har vi lørdagsåbent, hvor de fleste andre klinikker holder lukket.
Det vigtigste for dig som patient er, at du i en akut situation kan være helt sikker på, at du kan modtage en akut tid, hvor du kan få hjælp og vejledning, når du har brug for det. Som akut patient hos din tandlæge Farum kommer du aldrig til at skulle sidde og vente i længere tid end højest nødvendigt på at få en tid. Du får en fast behandlingstid hurtigst muligt, når det passer dig.

HAR DU BRUG FOR EN AKUT TANDLÆGE? VI VIL GERNE VÆRE LØSNINGEN PÅ PROBLEMET!

Som din akut tandlæge nær Farum sætter vi en ære i at hjælpe dig, som har akutte tandproblemer. Det er vigtigt for os at du føler dig tryg, når du kommer på klinikken. Derfor tager vi os god tid til dig og indleder altid dit besøg med at oplyse om pris og procedure. På den måde opstår der aldrig nogen uoverensstemmelser hos os. Det skal være en tryg oplevelse at besøge din akut tandlæge nær Farum.

Kontakt os i dag på tlf 42 50 22 61. Vi vil gerne være din fortrukne akut tandlæge nær Farum!