TANDLÆGE NYKØBING F

LUKKET FOR TILGANG - VI HENVISER TIL TANDLÆGEVAGTEN

Nykøbing F akut tandlæge

VI BEKLAGER. VI HAR I ØJEBLIKKET IKKE MULIGHED FOR AT TAGE IMOD FLERE AKUTTE PATIENTER.

VI HENVISER TIL TANDPINEVAGTEN PÅ TELEFON

Har du brug for en tandlæge Nykøbing F?

Trods det at vi mennesker er blevet meget bedre til at passe på vores tænder, kan det alligevel ske at noget akut opstår og du derfor har brug for en tandlæge, som tilbyder akut tandlægehjælp. Du kan være uheldig at komme til skade med dine tænder eller være forårsaget af en tandpine, som du ikke selv kender årsagen til. Uagtet hvilket tilfælde, som er årsagen bag dine akutte tandsmerter, så er det vigtigt at den bagvedliggende årsag identificeres og eventuelt behandles, hvis dette er nødvendigt. Du kan være helt sikker på at smerterne kommer igen, hvis årsagen ikke findes. Derfor bør du ikke ignorere de opståede tandsmerter. Hvis smerterne ignoreres kan det være nødvendigt at udføre en større behandling. Dette kan du undgå ved at reagere på smerterne hurtigst muligt. Smerterne er således din munds måde at fortælle dig, at noget er, som det ikke bør være.

Som tandlæge nær Nykøbing F sætter vi en ære i at hjælpe dig med dit akutopstået tandproblem.

Vores patienter er i centrum - Tandlæge Nykøbing F

Som akut tandlæge Nykøbing Falster sørger vi for at du er i centrum. Vi ved hvor vigtigt det er, at der bliver taget sig god tid til information og behandling. Dette går vi meget op i på klinikken. Uanset om du er patient i forvejen eller ej, så er vores største interesse at hjælpe dig med akutte tandproblemer. Vores lange erfaring som tandlægeklinik gør os i stand til at behandle dig uanset om dit tandproblem er stort eller småt. Hvis du blot har brug for råd og vejledning i forhold til din specifikke tandsituation, så kan vi også imødekomme det. Vi deler meget gerne ud af vores ekspertise, så du kan blive smertefri hurtigst muligt.

Har du brug for en akut tandlæge nær Nykøbing Falster?

Akut tandpine og andre former for tandsmerter er blandt de mest generende smerter vi mennesker overhovedet kan udsættes for. Det kan være enormt forstyrrende for resten af din dag, at knække en tand eller gå rundt med tandpine. I nogle tilfælde kan du holde dine smerter nede ved almindeligt smertestillende. Det er dog vigtigt at du husker på, at årsagen bag smerterne ikke fjernes og smerterne blot vil komme igen, hvis ikke den rette behandling finder sted. Uanset hvilken årsag, som forårsager smerterne anbefaler vi at du kontakter os, hvis uheldet er ude. Hvorfor gå og vente på at blive tilset, når du kan få en tid hos din tandlæge Nykøbing F? Jo før du bliver tilset og behandlet, jo hurtigere vil dine smerter forsvinde.

Står du pludselig med et behov om at opsøge en akut tandlæge på Falster, så kan vores klinik være løsningen på problemet!

Fast lavt gebyr for akut tandbehandling

Flere tandklinikker som tilbyder akut tandlægehjælp tilføjer afslutningsvis et tårnhøjt akut-tillæg til regningen. Dette tillæg bliver lagt oven i prisen på din akutte tandbehandling. På den måde kan det hurtigt gå hen og blive en dyr fornøjelse at blive akut behandlet. Derfor kan det også betale sig at gøre sig umage i sit valg af akut tandlæge. Hos AKUT TANDLÆGER tilbyder vi et fast lavt gebyr, som alle mennesker kan være med på. Det synes vi kun er fair for dig som patient! Undgå derved et tårnhøjt gebyr, når du vælger os som din foretrukne tandlæge Nykøbing F.

Det er vigtigt for os, at du altid føler dig tryg og velinformeret omkring, hvad der skal til for at få styr på din akutte situation. Herunder ikke mindst, hvad det vil komme til at koste dig. Du får altså altid oplyst både pris og procedure på forhånd. På den måde er vi altid fælles om at tage en beslutning om din tandsundhed på et oplyst grundlag.

Få råd og vejledning eller bestil en tid - Tandlæge Nykøbing F

Det kan være meget svært selv at vurdere, hvad tandsmerternes fremkost skyldes. Derfor bør du vide, at det er helt okay at kontakte os for at få råd og vejledning til din specifikke tandsituation. Dette er naturligvis GRATIS og helt uforpligtende! Vores største interesse er at du får hjælp på den ene eller anden måde. Du kan også kontakte os for at bestille en akut tandlægetid.

Oftest er det ikke nogen fordel at vente med at få behandling, men nogle gange kan det godt forsvares at vente indtil det er mere belejlig for dig at opsøge en tandlæge. Heldigvis kan vi her på klinikken hjælpe dig med at afgøre dette. Vi ser frem til på den ene eller anden måde at hjælpe dig på vores tandlægeklinik Nykøbing F.