TANDLÆGE BRØNDBY STRAND

UDFYLD FORMULAREN – FÅ EN TID – HURTIG RESPONSTID

ÅBNINGSTIDER:

Vi har lørdagsåbent.

Ring til os og bestil en tid med det samme.

Mandag: 07.-30 – 17.30
Tirsdag:    07.30 – 17.30
Onsdag.   07.30 – 17.30
Torsdag:   07.30 – 17.30
Fredag:    07:30 – 15:00
Lørdag:  08.00 – 15.00
Søndag:    Lukket

TELEFON: 42 50 22 61

DET FÅR DU HOS VAGTTANDLÆGEN NÆR BRØNDBY STRAND:

• Ingen ekstra gebyr for akut behandling.
  • Lange åbningstider.
  • Hyggelige omgivelser.
  • Stor erfaring med akut tandbehandling.
  • Behandling til alle fra 18 år og opefter.

TANDLÆGEVAGT HILLERØD

TANDLÆGE BRØNDBY STRAND

Står du og har brug for en akut tandlæge nær Brøndby Strand?
Man kan have flere forskellige former for tandpine og andre smertefyldte tandproblemer. Alle er dog kendetegnet ved uudholdelige smerter. Tandsmerter er din munds måde at fortælle dig, at der er noget, som ikke er som det skal være. Dette betyder samtidig at smerterne næsten aldrig forsvinder af sig selv, hvis der ikke bliver gjort noget ved årsagen til de akutopstået smerter. Tværtimod er det ikke unormalt, at smerterne forværres, hvis du ikke bliver behandlet i tide. Af denne grund tilbyder vi en akut tid hos din akut tandlæge nær Brøndby Strand, uanset om du er patient hos os i forvejen.

Akut hjælp er vigtig, hvis uheldet er ude. Derfor bestræber vi os på at finde en tid til dig samme dag, som du kontakter os. I langt de fleste tilfælde lykkedes det. Grundet vores lange åbningstider kan vi som oftest altid imødekomme dine ønsker og behov. Hvad enten du ønsker en morgentid eller en tid efter arbejde kan vi imødekomme dette. Vi har desuden lørdagsåbent, hvor mange andre tandklinikker holder lukket.

DIN AKUT TANDLÆGE BRØNDBY – INGEN SÆRLIGE TILLÆG ELLER GEBYRER

De fleste mennesker tror der er en sammenhæng mellem en akut tid og den afsluttende tandlægeregning. Det er dog ikke tilfældet på vores klinik nær Brøndby. Vi synes prisen skal være den samme for akutte tandproblemer, som for de planlagte tandbehandlinger. Hos os betaler du ikke ekstra blot fordi der er tale om akut hjælp. Det synes vi kun er fair! Det må ikke være økonomisk usikkerhed, der afholder dig fra at besøge din akut tandlæge nær Brøndby.
Desuden informerer vi dig altid om både pris og procedure inden vi går i gang. På den måde har du altid vished for, hvad du skal betale inden du går fra din tandlæge Brøndby. Vi ønsker at være fælles om din tandsundhed og det må derfor aldrig være en overraskelse for dig, hvad tingene koster at få lavet.

KONTAKT DIN TANDLÆGE NÆR BRØNDBY STRAND I DAG

Kontakt os i dag og vi kan på den måde afgøre om du har behov for en akut tandlæge nær Brøndby Strand. I fællesskab finder vi ud af om du har behov for at blive tilset og eventuelt behandlet med det samme eller din specifikke situation gør at det godt kan vente en rum tid. Vi sidder altid klar og deler meget gerne ud af vores viden og erfaring. Det er vigtigt for os at du bliver afhjulpet dine akutte tandproblemer, når du har brug for det!

Vi ser frem til på den ene eller anden måde at hjælpe dig på vores klinik ikke langt fra Brøndby Strand!