Akut tandlæge Vejle

Få hjælp nu

Læs om vores privatlivspolitik.

VI BEKLAGER. VI HAR I ØJEBLIKKET IKKE MULIGHED FOR AT TAGE IMOD FLERE AKUTTE PATIENTER.

VI HENVISER TIL TANDLÆGEVAGTEN PÅ TELEFON

Ønsker du akut tandlægehjælp nær Vejle i dag?

Akut tandlæge Vejle? Tandpine eller andre former for akutte tandsmerter kan være til stor gene og have betydningsfuld indflydelse på dagen. Faktisk kan det i langt de fleste tilfælde være svært at udføre selv de mindste hverdagsrutiner. Tandsmerter er nogen af de mest uudholdelige og generende smerter vi mennesker overhovedet kan udsættes for. Af denne grund er det vigtigt du ved, hvad du bør gøre, hvis noget akut pludseligt skulle opstå. Uanset hvilken akut situation du befinder dig i bør du kontakte tandlægen og få råd og vejledning til din specifikke tandsituation. Med en tandlægeklinik, som tilbyder akut tandlægehjælp uagtet dag og tidspunkt risikerer du ikke at skulle gå rundt med smerter. Hvis du således har brug for en tandlæge, som tilbyder akut tandlægehjælp kan vi være dig behjælpelige!

Akut behandling hos akut tandlæge Vejle

I forbindelse med tandsygdomme eller andre akutte traumer på tænderne, kan du pludselig stå i en situation, hvor du har brug for hurtig og effektiv behandling. Dette kan enten være fordi du oplever voldsomme smerter eller fordi en tand er i fare for at gå til grunde. Du kan også være uheldig at knække en tand eller være forårsaget af en uheldig situation, som gør at du har brug for akut tandlægehjælp. Uagtet grunden til dine smerter skal du vide, at vi som erfaren tandlægeklinik bestræber os på at tildele dig en behandlingstid samme dag, som du kontakter os. Vi ønsker således at hjælpe dig med dit akutte tandproblem!

Det er vigtigt at du husker på at årsagen til dine akutte smerter skal identificeres. Dette kan som ikke-fagperson være svært selv at vurdere, hvorfor vi anbefaler at du kontakter akut tandlægen. Du kan nemlig være helt sikker på at dine smerter igen vil indtage din mund, hvis årsagen ikke findes og behandles. Hvis du vælger at ignorere smerterne har det i langt de fleste tilfælde betydning for den behandling, som tandlægen skal udføre. Ved at vente bliver behandlingen også i langt de fleste tilfælde en økonomisk større omkostning. Vi anbefaler dig således at kontakte tandlægen hurtigst muligt. På den måde kan du komme en større behandlingsløsning i forkøbet.

Som erfaren akut tandlæge nær Vejle sætter vi en ære i at hjælpe dig med dine akutte tandsmerter

Vær garanteret akut tandlægehjælp, når du har brug for det!

Det er i langt de fleste tilfælde fyldt med ubehag, når du har akut tandpine. Af denne grund er det afgørende, at du kan vide dig sikker på at modtage en kompetent og tillidsvækkende behandling, hvis uheldet er ude. Som erfaren tandlægeklinik gør vi vores bedste for, at du som patient føler dig veltilpas og tryg, når du besøger vores klinik. Vi er et team af professionelle tandlæger, klinikassistenter og tandplejere, som har stor erfaring som akut tandlægeklinik. Du må aldrig holde dig tilbage med at kontakte os, hvis du får behov for en akut tandlæge Vejle. Som udgangspunkt skal du heller kontakte os en gang for meget end en gang for lidt. Uanset dag og tidspunkt kan vi med garanti hjælpe dig. Vi har udvidede åbningstider og bestræber os altid på at give dig den bedst mulige tid, som tilgodeser dine ønsker og behov.

Hvad enten du ønsker at booke en behandlingstid eller blot søger råd og vejledning kan vi være dig behjælpelige!

Akut tandlæge Vejle - Ingen akut gebyr

Måske du som patient med akutte tandproblemer tænker over, hvad det vil koste at få akut tandlægehjælp? Det må siges at være gennemgående på flere tandlægeklinikker i landet, som tilbyder akut tandlægehjælp, at akutte behandlinger medfører et ekstra tillæg på den afsluttende tandlægeregning. Dette akut-gebyr bliver lagt oven i prisen på din tandbehandling. Af denne grund kan det hurtigt synes at være en meget dyr fornøjelse at blive tilset og behandlet hos en tandlægeklink eller hos den offentlige tandlægevagt, som tillægger behandlingen et gebyr. Men hvorfor betale ekstra, når du kan undgå det? Hos tandpinevagten Vejle betaler du ikke mere blot fordi der er tale om en akut behandling. Det synes vi kun er rimeligt. Vi tager altså IKKE ekstra gebyr, selvom der er tale om et akutopstået behov.

Uagtet dag og tidspunkt kan du få en akut tandlægetid hos os. Det kan være svært selv at vurdere, hvad de akutte tandsmerter skyldes. Af denne grund er det vigtigt at du husker på, at vi kan hjælpe dig, når du har brug for det. Om du ønsker en akut behandlingstid eller blot har brug for råd og vejledning til din specifikke tandsituation er underordnet for os. Det er i vores største interesse at hjælpe dig med akutte tandproblemer.

Som akut tandlæge Vejle ser vi frem til på den ene eller anden måde at være dig med akutte tandsmerter behjælpelige!

Intet ekstra akutgebyr

Normal pris uanset ugedag og tid.

Administration
    Lyngby Torv 2, 1. th