AKUT TANDLÆGE GLADSAXE

Få hjælp nu

Læs om vores privatlivspolitik.

Gladsaxe akut tandlæge

Har du tandpine eller andre generende tandsmerter og såfremt brug for en akut tandlæge Gladsaxe?

Trods dét at vi mennesker er blevet meget bedre til at opretholde en sund mundhygiejne kan det alligevel ske, at noget akut pludseligt opstår. Der kan være mange grunde til pludselige tandsmerter. Du kan uheldigvis have tabt en fyldning, flækket en tand eller noget helt tredje, som medfører, at du har uudholdelige tandsmerter. Disse kan smerter kan være så generende, at det kan svært at fuldføre en helt almindelig hverdag. Akutte tandproblemer kan ingen mennesker holde for og det vigtigste du bør vide, hvis uheldet er ude er, at du bør opsøge en akut tandlæge hurtigst muligt. Smerterne er nemlig din munds måde at fortælle dig på, at noget er, som det ikke bør være. Som ikke fag-person kan det være vanskeligt selv at vurdere, hvad der faktisk ligger til grunde for de opståede smerter. Er uheldet ude kan du med fordel opsøge akuttandlægen nær Gladsaxe og få en tid den pågældende dag. På den måde risikerer du aldrig at skulle gå rundt med smerter i længere tid end højest nødvendigt.

Har du brug for akut tandlægehjælp er vi som akuttandlæge nær Gladsaxe således altid behjælpelige!

Akut tandlægetid - Akut tandlæge Gladsaxe

De fleste mennesker forbinder en akut tid hos tandlægen med en dyrere afsluttende tandlægeregning. Hos de fleste tandklinikker, som tilbyder akuthjælp er det også tilfældet, at du skal betale mere for en akuttid. Dog er dette ikke tilfældet hos AKUT TANDLÆGER nær Gladsaxe. Hos os betaler du et fast lavt gebyr for en behandlingstid. Det synes vi kun er fair! Det skal altså ikke koste det dobbelte, blot fordi der er tale om et akutopstået tandproblem.

Vi har faste lave priser i hverdagene såvel som i weekenden. Så uanset hvad der passer dig bedst, kan vi med garanti imødekomme dine ønsker og behov. Det skal aldrig gå hen og blive en økonomisk usikkerhed, som afholder dig fra at opsøge AKUT TANDLÆGER tæt på Gladsaxe. Vi tilbyder desuden både studierabat, tilskud samt finansiering af din behandling. Kontakt akuttandlægen i dag og hør hvad dine muligheder er.

Det får du hos akuttandlægen Gladsaxe:

• Faste lave priser både i hverdagene og weekenden
    • Et team som er eksperter inden for tandlægeskræk
    • Fast lavt akut gebyr
    • Fast behandlingstid så du undgår unødig ventetid

Udvidede åbningstider samt lørdagsåbent - Akut tandlæge Gladsaxe

Et akutopstået problem passer sjældent særlig godt ind i en i forvejen travl hverdag. Det kan derfor være svært at få det hele til at gå op i en højere enhed. Dette har vi fuld forståelse for hos AKUT TANDLÆGER nær Gladsaxe. Vi ved hvor vigtigt det er, at man kan få en tid lige, når man har aller mest brug for det. Af denne grund har vi udvidede åbningstider samt lørdagsåbent. Som tandlæge sætter vi en ære i at behandle eller blot råde og vejlede dig, som har brug for det! Vores klinik ligger med sin meget centrale placering ikke langt fra Gladsaxe og er af denne grund nem at komme til og fra, hvad enten du benytter offentlig transport eller bil. Du skal vide, at det er helt okay at kontakte os, hvis du blot søger råd og vejledning til din specifikke situation. Vi sidder klar til at dele ud af vores lange erfaring ingen for akutområdet. Du kan selvfølgelig også få en tid til en behandling.

Vi håber på at være din foretrukne akuttandlæge nær Gladsaxe!