TANDLÆGE ODDER

LUKKET FOR TILGANG - VI HENVISER TIL TANDLÆGEVAGTEN

Odder akut tandlæge

VI BEKLAGER. VI HAR I ØJEBLIKKET IKKE MULIGHED FOR AT TAGE IMOD FLERE AKUTTE PATIENTER.

VI HENVISER TIL TANDLÆGEVAGTEN PÅ TELEFON

Leder du efter en akut tandlæge nær Odder?

Tandlæge Odder. Som erfaren tandlægeklinik kan vi være dig behjælpelige, hvis noget akut pludselig skulle opstå og du derved får brug for en akut tandlæge. Vores team af kompetente tandlæger, klinikassistenter og tandplejere udfører alle former for tandbehandlinger, store som små. Har du brug for en akut tandlæge Odder kan vi således være dig behjælpelige.

Vi tilpasser os efter vores patienter - Tandlæge Odder

På klinikken forsøger vi altid at tilpasse os efter vores patienter. Dette gør vi ved at have udvidede åbningstider, hvorfor vi herigennem kan imødekomme vores patienters ønsker og behov. Vi vil desuden altid finde en en akut tandlægetid efter den enkelte patients behov. Uagtet dag og tidspunkt vil vi finde en tid hos en tandlæge eller tandplejer, så du kan blive 100% smertefri igen. Du får desuden en fast behandlingstid så du ikke behøver at sidde og vente unødigt. Det synes vi kun er fair.

Ring til os nu, og bliv smertefri med en akut tandlægetid.

Billig tandlæge Odder - Lad os hjælpe dig med dine akutte tandlægeproblemer

Hvis du pludselig står og har brug for en tandlæge, som kan afhjælpe dine akutte tandsmerter kan det være fordelagtigt at bruge tid på at finde frem til den helt rigtige. Der kan nemlig være stor forskel på den økonomiske del. Hos den offentlige tandlægevagt og på flere af de tandklinikker rundt omkring i landet, som tilbyder akut tandlægehjælp vil det hurtigt blive en dyr fornøjelse at blive akut behandlet. De fleste tillægger nemlig den afsluttede tandbehandling et højt akut-gebyr. Dette er dog ikke tilfældet, hvis du vælger os som din foretrukne akut tandlæge. Vi synes ikke det skal koste det dobbelte, blot fordi der er tale om et akut tandlægebehov. Tværtimod.

Hos os betaler du et fast LAVT gebyr hvis du benytter os som din tandlæge Odder. Alt telefonisk kontakt er naturligvis GRATIS!

Akut tandlæge Odder

Det fælles udgangspunkt for akut tandpine, tandskader eller andre former for tandsmerter, er at de skal behandles hurtigst muligt. Eller rettere årsagen bag. Det er ikke holdbart eller af anbefaling, at der går flere dage eller uger før du kommer til en konsultation hos tandlægen. Hos AKUT TANDLÆGER ved vi med vores lange erfaring inden for området, at tiden kan være afgørende, hvorfor vi også tilbyder akut tandlægehjælp til dig, når du har brug for det. Om du er eksisterende patient eller ny patient gør ingen forskel hos os. Du kan få en tid uanset hvad.

Der findes som regel ikke en nem måde at afhjælpe akut tandpine eller andre former for generende tandsmerter. Selvom man kan dæmpe smerterne med smertestillende medicin, så bør du gøre dig selv en tjeneste og kontakte tandlægen hurtigst muligt. Du skal huske på at din munds smerter er en måde at fortælle dig på, at noget er galt. Dette skal du reagere på. Indtagen af smertestillende medicin kan holde dine tandsmerter nede en rum tid, men det er vigtigt at hævde at årsagen til smerterne ikke identificeres og derfor vil smerterne komme igen og genere din hverdag. Det er derfor vigtigt, at du kommer forbi til en konsultation, så du kan få svar på, hvad smerternes opståen skyldes. Vigtigst af alt kan du blive behandlet og blive 100% smertefri igen.

Akut tandlægehjælp hos tandlæge Odder

Tandproblemer vokser sig større og større og bliver sværere at behandle, hvis en behandling ikke påbegyndes hurtigst muligt. Dette gør sig også gældende for den økonomiske omkostning, som i takt med at tandproblemet vokser sig større vil have betydning for den afsluttende tandlægeregning. Af denne grund anbefaler vi såvel eksisterende som nye patienter at opsøge en vagttandlæge, hvis der opleves akutte tandproblemer. Vi yder professionel og tryg tandlægehjælp, uanset om det drejer sig om et stort eller små tandproblem.

Få råd og vejledning eller en fast behandlingstid

Som ikke fag-person kan det være svært at vurdere, hvor akut dit behov for tandlægehjælp reelt er. Det er her vi kan være dig behjælpelige. Vi kan med udgangspunkt i dine symptomer komme med en faglig og professionel vurdering af, om en behandling skal igangsættes med det samme, eller om din specifikke situation kan vente en rum tid. Som hovedregel er det dog ikke en god idé at udsætte akutte tandbehandlinger, hvorfor problemet i langt de fleste tilfælde blot vokser sig større og derved kræver en langt større og mere krævende behandling.

Kontakt os i dag og få en fast behandlingstid eller få råd og vejledning til din specifikke tandsituation helt gratis.