AKUT TANDLÆGE GENTOFTE

UDFYLD FORMULAREN – FÅ EN TID – HURTIG RESPONSTID

ÅBNINGSTIDER:

Vi har lørdagsåbent.

Ring til os og bestil en tid med det samme.

Mandag: 07.-30 – 17.30
Tirsdag:    07.30 – 17.30
Onsdag.   07.30 – 17.30
Torsdag:   07.30 – 17.30
Fredag:    07:30 – 15:00
Lørdag:  08:00 – 15.00
Søndag:    Lukket

TELEFON: 42 50 22 61

DET FÅR DU HOS VAGTTANDLÆGEN NÆR GENTOFTE:

• Ingen ekstra gebyr for akut behandling.
  • Lange åbningstider.
  • Hyggelige omgivelser.
  • Stor erfaring med akut tandbehandling.
  • Behandling til alle fra 18 år og opefter.
TANDLÆGEVAGT HILLERØD

AKUT TANDLÆGE GENTOFTE

Har du knækket en tand, fået akutopstået tandpine eller på anden vis kommet til skade med dine tænder? Hvis uheldet er ude, kan du altid kontakte din akut tandlæge nær Gentofte. Om du er patient hos os i forvejen, gør ingen forskel. Vi er altid klar til at hjælpe dig af med dine akutopstået tandproblemer. Afhængig af din specifikke situation vurderer vi hos din akut tandlæge nær Gentofte, om du har brug for en akut behandling, eller om behandlingen kan vente en rum tid. Det vigtigste er dog, hvis et akut problem opstår, at du kontakter din akut tandlæge hurtigst muligt. Vi har stor forståelse for, at pludselig opstået tandsmerter kan give anledning til lidt panik, og derfor kan vi give dig ro og afklaring i din specifikke tandsituation.

Kontakt os i dag på tlf 42 50 22 61 og få hjælp til det du har brug for!

DIN AKUT TANDLÆGE NÆR GENTOFTE – LØSNINGEN PÅ PROBLEMET

Det kan være meget risikofyldt at gå rundt med smerter i tænderne, som man ikke selv kender årsagen til. Hvis der ikke gøres noget ved smerterne eller rettere årsagen bag, så kan du risikere at det udvikler sig til et værre stadie. Dermed kan det også ende med at du har behov for en større behandling end først antaget. Oplever du smerter i tænderne har du således hurtigt brug for hjælp. Derfor kan du gøre brug af vores lange åbningstider. Klinikken har åbent i alle hverdagene fra 07:30 og helt frem til 17:30. Vi har desuden åbent om lørdagen, hvor mange andre tandklinikker ellers holder lukket. Klinikken er med sin meget centrale placering nem at komme til og fra. Så hvad enten du er i bil, med bus, tog eller på cykel så er klinikken let tilgængelig for dig.

Det er vigtigt for os, at du i en akut situation kan være helt sikker på, at du kan modtage en akut tid, hvor du kan få behandling eller blot råd og vejledning, når du har brug for det. Som akut patient hos din tandlæge Gentofte får du en fast behandlingstid hurtigst muligt, når det passer dig. Du kommer altså aldrig til at vente i længere tid end højest nødvendigt. Det synes vi kun er fair! Desuden betaler du ikke mere hos os blot fordi der er tale om et akutopstået problem. Der er altså ingen gebyrer eller andre særlige tillæg selvom der er tale om en akutopstået situation.

VORES TEAM AF DYGTIGE TANDLÆGER ER KLAR TIL AT HJÆLPE DIG!

På vores klinik bliver du altid mødt af vores dygtige og erfarne team, som med deres mange års erfaring inden for akut tandbehandling vil hjælpe dig på bedst mulig vis. Vi sætter altid vores patienter i fokus og er klar til at hjælpe dig som har små som sågar store tandproblemer. Oplever du pludselige tandsmerter, kan du således trygt kontakte os. Vi sidder altid klar til at hjælpe dig, når du har brug for det!

Vi håber på at være din fortrukne akut tandlæge nær Gentofte!