Akut tandlæge Herlev

Få hjælp nu

Læs om vores privatlivspolitik.

Se åbningstider for
    Herlev akut tandlæge

Vi har lørdagsåbent!

Mandag07:30-17:30
    Tirsdag07:30-17:30
    Onsdag07:30-17:30
    Torsdag07:30-17:30
    Fredag07:30-15:00
    Lørdag08:00-15:00
    SøndagLukket

Søger du en akut tandlæge nær Herlev?

Tandpine eller andre akutopstået tandproblemer kommer af en grund og bør derfor heller ikke ignoreres. Tandsmerterne, eller rettere årsagen til smerterne forsvinder ikke af sig selv. Derfor anbefaler vi hos din akut tandlæge nær Herlev hvis du oplever stærke tandsmerter, at du opsøger akut tandlægen med det samme. Det er dog ikke alle tandskader, som kræver akut tandlægehjælp med det samme. Vi kan hos din tandlæge Herlev hjælpe dig med at afgøre, hvad der vil være bedst for dig at gøre i din specifikke tandsituation.

Det kan være risikofyldt at gå rundt med smerter i tænderne, som man ikke selv kender årsagen bag. Derfor anbefaler vi altid at du kontakter din akut tandlæge, så du kan få råd og vejledning eller blive behandlet i tide. Hvis der ikke gøres noget ved tandsmerterne i et tidligt stadie, kan man ofte risikere at det udvikler sig på et værre stadie. Et godt eksempel på dette er betændelsestilstande i tænderne. Disse kan i værste fald gå direkte i blodbanerne. Oplever du smerter enten i tænder eller tandkød opfordrer vi til at du kontakter din akut tandlæge nær Herlev med det samme! Hvis du oplever betændelse omkring én eller flere af dine visdomstænder, er det ligeledes vigtigt at opsøge en tandlæge hurtigst muligt.

Vi er klar til at hjælpe dig - Akut tandlæge Herlev

Hvis et akutopstået problem opstår, skal du vide at det er helt okay at kontakte os blot for råd og vejledning. Du er aldrig forpligtet til at bestille en tid. Vi sidder altid klar til at dele ud af vores erfaringer, så du kan blive afhjulpet dine smerter hurtigst muligt. Hos din akut tandlæge i nærheden af Herlev opkræver vi ikke et gebyr eller andre tillægspriser blot fordi der er tale om et akutopstået tandlægeproblem. Det er vigtigt for os, at du bliver behandlet, hvis du har brug for det. Det skal selvfølgelig ikke koste dig noget ekstra. Det synes vi kun er fair! Desuden har vi lange åbningstider, som gør det muligt for os at imødekomme dine ønsker og behov. Vi har åbent fra 07:30 til 17:30 i hverdagene. Desuden har vi lørdagsåbent, hvor de fleste andre tandklinikker holder lukket. Som akut patient hos din tandlæge nær Herlev kommer du aldrig til at skulle sidde og vente i timevis på at komme til. Du får en fast behandlingstid hurtigst muligt, når det passer dig!

Det vigtigste for dig som patient hos os er, at du i en akut situation kan vide dig sikker på, at du kan modtage en akut tandlægetid på vores klinik nær Herlev, når du har brug for det!

Få akuthjælp hos din tandlæge nær Herlev uden at betale ekstra

Som akut patient hos os synes vi ikke du skal betale mere, blot fordi der er tale om et akutopstået problem. Du skal altså ikke frygte den afsluttende tandlægeregning, når du besøger klinikken. Akut eller ej så er prisen den samme. Det synes vi kun er fair! Desuden informerer vi altid om både pris og procedure inden behandling. På den måde får du som patient vished over, hvad det vil koste og på den måde kan du bedre beslutte dig for om du ønsker behandling.

Kontakt os i dag. Vi vil gerne være din fortrukne akut tandlæge nær Herlev!

Intet ekstra akutgebyr

Normal pris uanset ugedag og tid.

Administration
    Lyngby Torv 2, 1. th