AKUT TANDLÆGE SILKEBORG

LUKKET FOR TILGANG - VI HENVISER TIL TANDLÆGEVAGTEN

Silkeborg akut tandlæge

VI BEKLAGER. VI HAR I ØJEBLIKKET IKKE MULIGHED FOR AT TAGE IMOD FLERE AKUTTE PATIENTER.

VI HENVISER TIL TANDLÆGEVAGTEN PÅ TELEFON

Søger du en akut tandlæge Silkeborg?

Som erfaren tandlægeklink ved vi hvor generende tandsmerter kan være samt hvor meget indflydelse de kan have på at udføre selv de mindste hverdagsrutiner. Faktisk er tandsmerter nogen af de mest uudholdelige smerter vi mennesker kan udsættes for. Med akut tandlægehjælp risikerer du ikke at skulle gå rundt med smerter i længere tid end højest nødvendigt. I forbindelse med tandsygdomme eller akutte traumer på tænderne, kan der opstå behov for hurtig og effektiv behandling. Dette kan enten være fordi du oplever voldsomme smerter, eller fordi en tand er i fare for at gå til grunde. Uagtet grunden til tandsmerterne skal du vide, at vi altid bestræber os på at tildele dig en behandlingstid samme dag, som du kontakter os.

Hvis du har brug for en tandlæge, som tilbyder akut tandlægehjælp kan vi således være dig behjælpelige! Uanset hvilken årsag der ligger til grund for dine tandsmerter, så bør du huske på at det er vigtigt at årsagen identificeres. Dette kan svært som ikke-fagperson selv at vurdere. Du kan være helt sikker på at smerterne kommer igen, hvis årsagen ikke findes og behandles. Af denne grund bør du ikke ignorere de opståede tandsmerter. Hvis smerterne ignoreres har det i langt de fleste tilfælde betydning for den behandling, som tandlægen skal udføre. Dette har også i langt de fleste tilfælde en økonomisk større omkostning . Vi anbefaler dig således at kontakte tandlægen hurtigst muligt, så du kan komme en større behandlingsløsning i forkøbet.

Som erfaren tandlægeklinik nær Silkeborg sætter vi en ære i at hjælpe dig med dine akutte tandsmerter

Akut behandling under professionelle og trygge forhold

Det er i langt de fleste tilfælde fyldt med ubehag, når du har akut tandpine. Derfor er det afgørende, at du kan vide dig sikker på at modtage en kompetent og tillidsvækkende behandling, hvis du får behov for en akut tandlæge Silkeborg. Hos AKUT TANDLÆGER gør vi vores ypperste for, at du som patient føler dig i trygge hænder. Vi er et team af professionelle tandlæger, klinikassistenter og tandplejere, som har stor erfaring som akut tandlægeklinik.
Du må aldrig holde dig tilbage med at kontakte os, hvis du får behov for en akut tandlæge i Silkeborg. Hvad enten du ønsker at booke en behandlingstid eller blot søger råd og vejledning til din specifikke tandsituation kan vi være dig behjælpelige!

Akut tandlæge Silkeborg - Løsningen på problemet

Som akut tandlæge er vores største interesse at hjælpe dig med dine akutte tandproblemer. Vi vil naturligvis altid sørge for at gøre dig smertefri som det første. Herefter vil vi lokalisere årsagen til dine smerter. Der kan være rigtig mange årsager til tandsmerter, herunder cariesudbrud, tandkødsbetændelse, tandbylder eller helt andre årsager. Selvom du henvender dig på grund af smerter, er det dog vigtigt at behandle selve tandsygdommen - og ikke bare at symptombehandle. Behandles den bagvedliggende årsag til smerterne ikke, kan du være sikker på at de vil komme igen. Det samme gør sig gældende, hvis du har knækket en tand eller pådraget dig andre skader på dine tænder. Det er nødvendigt at reparere den ødelagte tand så hurtigt som muligt - også selvom du ikke oplever smerter. Derfor skal du også altid få en akut tandlægetid i tilfælde af tandtraumer. Det er i øvrigt en god idé at opbevare den mistede tand eller tandflig under fugtige forhold - enten ved at lægge den i et glas mælk eller ved at opbevare den i kinden. Der er nemlig væsentligt større chance for, at vi kan sætte tanden på plads, hvis den ikke tørrer ud.

Akut tandlæge Silkeborg patient

Akut tandlæge Silkeborg - Billig tandlæge med høj kvalitet

Det er gennemgående på flere tandlægeklinikker, som tilbyder akut tandlægehjælp, at en akut behandling indebærer et akut tillæg på den afsluttende tandlægeregning. Dette akut-gebyr bliver lagt oven i prisen på din tandbehandling. Af denne grund kan det hurtigt synes at være en meget dyr fornøjelse at blive tilset af en vagttandlæge. Men hvorfor betale et højt gebyr, når du kan undgå det? Hos AKUT TANDLÆGER nær Silkeborg betaler du ikke det dobbelte, blot fordi der er tale om en akut behandling – det synes vi kun er rimeligt! Har du blot brug for råd og vejledning hjælper vi dig naturligvis gerne telefonisk. Dette er gratis!

Uagtet dag og tidspunkt kan ud få en akut tandlægetid hos os. Det kan være svært selv at vurdere, hvad de akutte tandsmerter skyldes. Af denne grund er det vigtigt at du husker på, at vi kan hjælpe dig, når du har brug for det. Om du ønsker en akut behandlingstid eller blot har brug for råd og vejledning til din specifikke tandsituation er underordnet for os. Det er i vores største interesse at hjælpe dig med akutte tandproblemer. Vi ser frem til på den ene eller anden måde at hjælpe dig på vores tandlægeklinik nær Silkeborg