AKUT TANDLÆGE KOLDING

LUKKET FOR TILGANG - VI HENVISER TIL TANDLÆGEVAGTEN

Kolding akut tandlæge

VI BEKLAGER. VI HAR I ØJEBLIKKET IKKE MULIGHED FOR AT TAGE IMOD FLERE AKUTTE PATIENTER.

VI HENVISER TIL TANDLÆGEVAGTEN PÅ TELEFON

Har du brug for en akut tandlæge Kolding?

Selvom vi mennesker er blevet meget bedre til at passe på vores tænder med en sund og forebyggende tandpleje så kan det alligevel ske, at noget akut pludseligt opstår. Skulle du være så uheldig at knække en tand eller være forårsaget af andre former for tandproblemer bør du vide at vi som akut tandlæge tilbyder dig tandlægehjælp, når du har brug for det. I de fleste tilfælde kan det være svært som ikke-fagperson selv at identificere årsagen til de akutte tandsmerter. Derfor bør du kontakte tandlægen, så du kan få den rette vejledning og behandling, hvis nødvendigt. Du kan være helt sikker på at smerterne vil indtræde og have betydningsfuld karakter, hvis årsagen ikke identificeres. Du bør således ikke ignorere de opståede tandsmerter da disse er din krops måde at fortælle dig, at noget er, som det ikke bør være. Hvis smerterne alligevel ignoreres kan det være nødvendigt at udføre en større behandling end først antaget. Ved at vente bliver behandlingen også i langt de fleste tilfælde en økonomisk større omkostning. Vi anbefaler dig således at kontakte tandlægen hurtigst muligt, så du kan komme en større behandlingsløsning i forkøbet.

Som erfaren tandlægeklinik sætter vi en ære i at hjælpe dig med dit akutopstået tandproblem.

Tandlægevagten hos AKUT TANDLÆGER Kolding

Som akut tandlæge sørger vi for at du er i centrum og at dine ønsker og behov imødekommes. Vi ved hvor vigtigt det er, at du bliver afhjulpet dine tandsmerter hurtigst muligt. Af denne grund gør vi alt hvad vi overhovedet kan for at tildele dig en tid, når det passer bedst ind i din dagligdag. Uanset om du er patient i forvejen eller ej, så er vores største interesse at hjælpe dig med akutte tandproblemer. Vores lange erfaring inden for tandlægefaget gør os i stand til at behandle dig uanset om dit tandproblemer er store eller små. Hvis du blot har brug for råd og vejledning i forhold til din specifikke tandsituation, så kan vi også imødekomme det. Vi deler meget gerne ud af vores ekspertise, så kan du blive smertefri hurtigst muligt.

Vores lange erfaring med akut tandlægehjælp gør os til meget kompetente behandlere

Det kan være vanskeligt selv at vurdere, hvad tandsmerternes fremkost skyldes. Af denne grund bør du vide, at det er helt okay at kontakte os for at få råd og vejledning til din specifikke tandsituation. Du kan ligeledes kontakte os for at bestille en akut tandlægetid. Oftest er det ikke nogen fordel at vente med at få behandling, men nogle gange kan det godt forsvares at vente indtil det er mere belejligt for dig at opsøge en tandlæge. Heldigvis kan vi her på klinikken hjælpe dig med at afgøre dette. Kontakt os i dag og få råd og vejledning til din specifikke tandsituation.

Akut tandlæge Kolding døgnåben

Vi er naturligvis klar over at akutte tandsmerter oftest opstår på ubekvemme tidspunkter af døgnet. Derfor tilbyder vi også åbningstider, som netop tager højde for dette. Kontakt os i de senere eftermiddags- og aftentimer eller i weekenden!

Akut tandpine eller andre former for akutte tandsmerter er blandt de mest generende og uudholdelige smerter vi mennesker overhovedet kan udsættes for. Det er i langt de fleste tilfælde enormt forstyrrende for resten af dagen at gå rundt med tandsmerter. I nogle tilfælde kan du holde smerterne nede ved almindeligt smertestillende medicin. Det er dog blot vigtigt at du husker på, at årsagen bag smerterne ikke fjernes ved indtag af smertestillende medicin. Du kan være sikker på at smerterne vil komme igen, hvis ikke den rette behandling og vejledning finder sted. Uanset hvilken årsag, som forårsager smerterne anbefaler vi at du kontakter os, hvis uheldet er ude. Jo før du bliver tilset og behandlet, jo hurtigere vil dine smerter forsvinde.

Står du pludselig med et behov om at opsøge en akut tandlæge Kolding, så kan vores klinik være løsningen på problemet.

Fast lavt gebyr for akut tandbehandling - Akut tandlæge Kolding

På flere tandlægeklinikker, som tilbyder akut tandlægehjælp tillægger klinikken et afsluttende højt akut tillæg i forbindelse med den akutte tandbehandling. På den måde kan det hurtigt blive en dyr fornøjelse at blive akut behandlet. Dette er også tilfældet hvis du benytter dig af den offentlige tandlægevagt. Hvis du pludselig står i en situation, hvor du har akut brug for hjælp bør du vide, at du ikke skal betale det dobbelte hos os, blot fordi der er tale om en akut tandbehandling. Det synes vi kun er fair for dig. Om du er allerede eksisterende patient eller ny patient på vores klinik har heller ingen betydning. Undgå derfor et tårnhøjt gebyr, hvis du benytter os som din akut tandlæge Kolding.

Det er vigtigt for os, at du altid føler dig tryg og velinformeret omkring, hvad der skal til for at få styr på din akutte situation. Herunder ikke mindst, hvad det vil komme til at koste dig. Du får derfor altid oplyst både pris og procedure på forhånd. På den måde er vi altid fælles om at tage en beslutning om din tandsundhed på et oplyst grundlag. Vi ønsker at være dig med akutte tandproblemer behjælpelige!