AKUT TANDLÆGE CHARLOTTENLUND

UDFYLD FORMULAREN – FÅ EN TID – HURTIG RESPONSTID

ÅBNINGSTIDER:

Vi har lørdagsåbent.

Ring til os og bestil en tid med det samme.

Mandag: 07.-30 – 17.30
Tirsdag:    07.30 – 17.30
Onsdag.   07.30 – 17.30
Torsdag:   07.30 – 17.30
Fredag:    07:30 – 15:00
Lørdag:  08.00 – 15.00
Søndag:    Lukket

TELEFON: 42 50 22 61

DET FÅR DU HOS VAGTTANDLÆGEN NÆR CHARLOTTENLUND:

• Ingen ekstra gebyr for akut behandling.
  • Lange åbningstider.
  • Hyggelige omgivelser.
  • Stor erfaring med akut tandbehandling.
  • Behandling til alle fra 18 år og opefter.
TANDLÆGEVAGT HILLERØD

AKUT TANDLÆGE CHARLOTTENLUND

Har du brug for en akut tandlæge nær Charlottenlund? Det kan være svært selv at vurdere, hvad der ligger til grund for et akut tandproblem. Der kan være flere forskellige grunde til tandsmerter eller tandpine. Smerterne kan være forårsaget af en begyndende betændelse i tandkødet, caries i tænderne, frembrud af visdomstænder eller noget helt andet. Uagtet hvilken grund der forårsager de generende smerter, så er det vigtigt at årsagen til findes. Dette kan vi hos AKUT TANDLÆGER nær Charlottenlund hjælpe dig med. Vores lange erfaring inden for akutområdet gør, at vi kan behandle samt råde og vejlede dig, som har akutte tandproblemer.

Har du ligesom en stor andel af danskerne problemer med at gå til tandlæge? Så har du ingenting at frygte, når du besøger akuttandlægen nær Charlottenlund. Vores team er eksperter i tandlægeskræk og gør det ypperste for at give dig en tryg og smertefri behandling.

AKUT TANDLÆGEVAGTEN

Når du har aller mest brug for akuthjælp kan vi hos tandlægevagten hos AKUT TANDLÆGER hjælpe dig. Uagtet om du ønsker at bestille tid eller blot har brug for råd og vejledning til din specifikke situation, så er vi dig behjælpelige! Vores klinik ligger ikke langt fra Charlottenlund, hvorfor vi er let tilgængelige uanset om du benytter offentlig transport, bil eller cykler. Vi ved hvor generende akutte tandsmerter kan være. Derfor gør vi også vores ypperste for, at du kan få en tid, når du har brug for det. Klinikken nær Charlottenlund har lange åbningstider, hvorfor vi har rig mulighed for at imødekomme dine ønsker og behov. Vi har åbent fra 07:30 og helt frem til 17:30 i samtlige hverdage. Desuden har vi åbent i weekenden, hvor de fleste andre tandklinikker har lukket. Det har desuden ingen betydning om du er patient hos os i forvejen.

AKUT TANDLÆGETID CHARLOTTENLUND

Hvis du frygter den afsluttende regning hos akuttandlægen nær Charlottenlund, så har du ingenting at være nervøs for længere. Trods dét at flere tandklinikker, som tilbyder akut behandling, tilføjer et ekstra gebyr til den samlede pris. Så er dette altså ikke tilfældet hos os. Vi synes tingene skal koste det samme uanset om det er akut eller ej. Af denne grund har vi på tandklinikken de samme lave priser i hverdagene såvel som i weekenden. Det synes vi kun er fair! Det er i hvert fald ikke en økonomisk usikkerhed, som skal afholde dig fra at kontakte os.

DET FÅR DU HOS AKUTTANDLÆGEN NÆR CHARLOTTENLUND:

• Fast behandlingstid så du undgår unødig ventetid.
  • Ingen gebyr eller andre særlige tillæg.
  • Ekspertise inden for tandlægeskræk.
  • Lange åbningstider i samtlige hverdage samt lørdagsåbent

KONTAKT OS I DAG PÅ TLF 42 50 22 61

Uanset om du ønsker at bestille en tid til en akut behandling eller blot har brug for lidt råd eller vejledning til din tandsituation, så kan vi hjælpe dig. Det er helt okay blot at kontakte os for råd og vejledning. Vi vil gøre brug af vores lange erfaring og ekspertise til at hjælpe dig af med dine akutte problemer. Hos AKUT TANDLÆGER er vores patienter i centrum. Vi håber på at være din foretrukne akuttandlæge nær Charlottenlund.