AKUT TANDLÆGE MIDTJYLLAND

LUKKET FOR TILGANG - VI HENVISER TIL TANDLÆGEVAGTEN

Midtjylland akut tandlæge

VI BEKLAGER. VI HAR I ØJEBLIKKET IKKE MULIGHED FOR AT TAGE IMOD FLERE AKUTTE PATIENTER.

VI HENVISER TIL TANDLÆGEVAGTEN PÅ TELEFON

Søger du en akut tandlæge i region Midtjylland?

Akutte tandproblemer kan ingen mennesker holde for, hvorfor det er vigtigt at kende til en tandlægeklinik, som tilbyder akut tandlægehjælp. Der kan være mange årsager til, at du kan få behov for en akut tid. Du kan uheldigvis have en knækket eller udslået tand eller generende smerter i tænder eller mundregionen. Uagtet hvilken årsag der måtte ligge bag dine tandsmerter, kan vi som erfaren tandlægeklinik hjælpe dig. Vi udfører stort set alle former for tandbehandlinger, hvorfor du trygt kan benytte os som din foretrukne akut tandlæge Midtjylland.

Det er vigtigt, at du reagerer på dine tandsmerter - Akut tandlæge Midtjylland

Vi ved, at tandpine kan være en af de værste smerter, man kan være udsat for. Den kan komme meget pludseligt og går desværre sjældent over af sig selv. Har du tandpine, anbefaler vi derfor, at du bestiller en tid hos os med det samme. Tandpine kommer nemlig ikke uden grund.

Når vi får smerter i tænderne skyldes det, at der er noget underliggende galt, som kræver behandling hos tandlægen. Du skal således se tandpinen som din munds måde at fortælle dig på, at noget er, som det ikke bør være. Derfor er det også vigtigt, at du reagerer på dine akutte tandsmerter.

Søger du en akut tid hos en tandlæge i region Midtjylland, vil vi meget gerne hjælpe dig med dine tandproblemer.

Som erfaren tandlægeklinik vil vi sørge for at finde årsagen til dine smerter og give dig den rette behandling, så dine smerter forsvinder. Det er altid bedre at reagere i god tid, så vi kan finde en løsning inden du oplever omfattende smerter og ubehag. Dine smerter forsvinder kun, hvis den bagvedliggende årsag behandles. Det er derfor afgørende at få tandlægens hjælp.

Vi tager højde for dine individuelle ønsker og behov

Selvom akutte tandsmerter kræver hurtig behandling, så skal det aldrig gå så stærkt, at det går hen og bliver ubehageligt. Dette er vi meget opmærksomme på, hvorfor vi afsætter god tid til hver enkelt behandling. På den måde er der tid og plads til at vi kan imødekomme dine specifikke ønsker og i fællesskab finde frem til den bedste løsning for dig. Som akut tandlægevagt er vores største interesse at hjælpe dig med dine tandgener, men samtidig sikre os at du får den bedst mulige oplevelse, som tager afsæt i dine behov.

Står du i en situation hvor du har brug for en akut tandlæge i området omkring Århus og region Midtjylland? Så kan vi hjælpe dig. Vi har mange års erfaring med akutte tandskader, og vores dygtige og rolige team af behandlere gør oplevelsen behagelig, selv hvis du lider af tandlægeskræk.

Patientvenlige priser - Fast LAVT akut-gebyr

En af vores klare fordele som akut tandlæge er, at vi formår at holde vores priser nede, så du i gennemsnit ikke betaler mere hos os end hos andre tandlægeklinikker. Det synes vi kun er fair! Som akut tandlæge mener vi ikke at du skal betale det dobbelte, blot fordi der er tale om et akutopstået problem. Derfor tilbyder vi akuthjælp til et fast lavt gebyr, hvor alle kan være med.

Det kan hurtigt gå hen og blive en dyr fornøjelse, når et akut tandproblem opstår. Særligt hvis tandsmerterne opstår på tidspunkter, hvor ens egen tandlæge holder lukket og hvis du samtidig benytter den offentlige tandlægevagt. Men det er her vi som akut tandlæge kommer ind i billedet. Vi tilbyder patientvenlige priser samt faste tandlægetider, således at du ikke skal vente i timevis på at komme til.

Udvidede åbningstider - Akut tandlæge Midtjylland

På klinikken forsøger vi altid at tilpasse os efter vores patienter. Det er faktisk noget vi går meget op i. Hos os skal det aldrig være vores patienter, som skal tilpasse sig os. Af denne grund har vi også valgt at have udvidede åbningstider, hvorved vi herigennem kan imødekomme vores patienters ønsker og behov. Vi vil desuden altid finde en en akut tandlægetid efter den enkelte patients behov. Så uanset dag og tidspunkt vil vi bestræbe os på at finde en akut tid den pågældende dig, så du kan blive 100% smertefri igen. Kontakt os i dag, og bliv smertefri med en akut tandlægetid.

Få råd og vejledning eller en fast behandlingstid - Akut tandlæge Midtjylland

Som ikke fag-person kan det være svært selv at vurdere, hvor akut dit behov for tandlægehjælp reelt er. Det er her vi kan være dig behjælpelige. Vi kan med udgangspunkt i dine symptomer komme med en faglig og professionel vurdering af, om en behandling skal igangsættes med det samme, eller om din specifikke situation kan vente en rum tid. Som hovedregel er det dog ikke en god idé at udsætte akutte tandbehandlinger, hvorfor problemet i langt de fleste tilfælde blot vokser sig større og derved kræver en langt større og mere krævende behandling.

Kontakt os i dag og få en fast behandlingstid eller få råd og vejledning til din specifikke tandsituation helt gratis. Vi håber på at være din foretrukne akut tandlæge Midtjylland.