TANDLÆGE EBELTOFT

Akut tandlæge
Få hjælp nu

Læs om vores privatlivspolitik.

VI BEKLAGER. VI HAR I ØJEBLIKKET IKKE MULIGHED FOR AT TAGE IMOD FLERE AKUTTE PATIENTER.

VI HENVISER TIL TANDLÆGEVAGTEN PÅ TELEFON

Få hjælp hos akut tandlægen nær Ebeltoft

Som erfaren tandlæge Ebeltoft tilbyder vi akut tandlægehjælp til dig med akutte tandproblemer. Vores kompetente tandlægeteam udfører alle former for tandbehandlinger, hvorfor vi altid kan være dig behjælpelige. Vi har stor erfaring inden for akutområdet og ved derfor altid, hvordan vi på den bedst mulige måde kan hjælpe vores patienter. Om du i forvejen er eksisterende patient eller ny patient på klinikken gør ingen forskel for os. Vores største interesse er at afhjælpe dig dine akutte tandsmerter, når du har brug for det.

Billig tandlæge Ebeltoft - Ingen akutgebyr

De fleste tror der er en sammenhæng mellem en akut tandlægebehandling og en større økonomisk omkostning. Dette er som sådan heller ikke forkert. På de fleste tandklinikker, som tilbyder akut tandlægehjælp samt hos den offentlige tandlægevagt skal du betale et akut gebyr. Dette gebyr bliver lagt oven i din afsluttende tandbehandling. Men hvorfor betale et akut-gebyr, når du kan undgå det? Hos AKUT TANDLÆGER synes vi ikke det skal koste mere, blot fordi der er tale om et akutopstået tandproblem. Af denne grund har vi samme lave priser uanset dag og tidspunkt. Det har desuden ingen betydning om dit behov er akut eller ej. Hos os ændrer prisen sig ikke. Vi har således samme lave priser, hvis du skal have foretaget en akut tandbehandling.

Akut tandlæge Ebeltoft

Som akut tandlæge er vores største og vigtigste opgave at afhjælpe dig dine tandsmerter. Fælles for akutte tandproblemer er, at de skal behandles hurtigst muligt. Derfor er det ikke holdbart, hvis der går flere dage eller hele uger før du kontakter tandlægen og kommer til en konsultation. Med vores lange erfaring og viden inden for faget ved vi, hvor afgørende tiden kan være for dine tænders videre fremtid. Du kan desuden i langt de fleste tilfælde opnå en økonomisk besparelse ved at tage kontakt til akut tandlægen Ebeltoft hurtigst muligt.

Vi har udvidede åbningstider. Få en akut tandlægetid i dag!

Selvom vi altid bestræber os på at finde en akut tandlægetid til dig, når du kontakter os, så er det ikke altid det lykkes den pågældende dag. Det lykkes dog 90% af gangene. Skulle du således risikere at vente en rum tid bør du vide at smertestillende medicin kan være med til at holde dine generende tandsmerter nede. Det er dog vigtigt at du husker på at årsagen til smerterne fortsat skal identificeres og behandles. Det er såfremdeles vigtigt, at du kommer forbi til en konsultation, så du kan få en faglig behandling, hvis nødvendigt og få svar på hvorfor dine smerter er opstået.

Akut tandlægehjælp - Tandlæge Ebeltoft

Tandproblemer vokser sig større og bliver sværere at behandle, hvis de ikke bliver behandlet hurtigst muligt. Dette er netop årsagen til at vi anbefaler dig at opsøge en vagttandlæge, hvis du oplever at have akut tandpine eller andre akutte problemer uden for normal åbningstid. Vi kan selvfølgelig også hjælpe dig inden for den normale åbningstid. Vi yder professionel og tryg tandlægehjælp, uanset tandproblem.

Tandlæge Ebeltoft mobil

Bliv afhjulpet dine smerter i dag hos en erfaren tandlægeklinik

Der kan være flere årsager til at man bør kontakte en akut tandlæge. De typiske årsager til at opsøge en akut tandlæge er, hvis du oplever akut tandpine eller andre former for tandsmerter. Dog kan du med fordel søge akut tandlægehjælp i andre tilfælde. Det kan være at du uheldigvis har knækket en tand eller været udsat for andre former for tandskader, som således kræver akut behandling. Resultatet af en tandbehandling vil ofte afhænge af, hvor hurtigt der skrides til handling. Dette er særligt tilfældet, når det gælder udslåede tænder, som i mange tilfælde kan sætte på igen, hvis der reageres i tide. Det vigtigste du bør huske på, hvis du har slået en tand ud er, at tanden ikke tørrer ud, da dette vil komplicere behandling. Derfor bør du placere tanden i munden, i vand eller mælk.

Intet ekstra akutgebyr

Normal pris uanset ugedag og tid.