AKUT TANDLÆGE SYDDANMARK

LUKKET FOR TILGANG - VI HENVISER TIL TANDLÆGEVAGTEN

Syddanmark akut tandlæge

VI BEKLAGER. VI HAR I ØJEBLIKKET IKKE MULIGHED FOR AT TAGE IMOD FLERE AKUTTE PATIENTER.

VI HENVISER TIL TANDLÆGEVAGTEN PÅ TELEFON

Søger du en akut tandlæge i Syddanmark?

Der kan være mange årsager til at få hjælp af en erfaren akut tandlæge. Du kan være uheldig at knække en tand, tabe en fyldning eller have tandpine, uden selv at kende til den bagvedliggende årsag. Uagtet årsagen bag de opståede tandsmerter er det vigtigt, at du ved hvad du skal gøre, hvis noget akut opstår.

Selvom vi mennesker er blevet langt bedre til at passe på vores tænder og opretholde en sund og forebyggende tandpleje, så kan det alligevel ske, at noget akut pludseligt opstår. Dette sker oftest på ubelejlige tidspunkter, hvorfor det er endnu vigtigere at du kender til os som akut tandlæge Syddanmark. Har du således brug for en tandlæge, som tilbyder akut tandlægehjælp, når din egen tandlæge har lukket, så kan vi være dig behjælpelige. Dette er uanset hvilken behandling, som vil være den bedste for at lindre dine tandsmerter. Vi udfører alle former for tandbehandlinger og har en lang erfaring inden for akutområdet.

Hvad skal jeg gøre, hvis et akut tandproblem opstår?

Får man som syddansker har akutte tandsmerter en hverdagsaften, i en weekend eller på en helligdag, er det vigtigt at man ved hvad man bør gøre og ikke mindst hvem man bør kontakte for akut tandlægehjælp. Som akut tandlæge Syddanmark er vores fornemmeste opgave at udføre nødbehandlinger, som ikke kan vente, til din egen tandlæge åbner igen. Dette kan for eksempel være smertebehandling og akut behandling i forbindelse med tandpine, mindre skader på dine tænder, tabte fyldninger mv.

Uanset hvilket tilfælde der ligger til grund for dine tandsmerter, så bør du huske på at det er vigtigt at årsagen identificeres og eventuelt behandles. Du kan være helt sikker på at smerterne kommer igen, hvis årsagen ikke findes og behandles. Af denne grund bør du ikke ignorere dine tandsmerter. Disse er din munds måde at fortælle dig, at noget er galt. Hvis smerterne ignoreres resulterer det i langt de fleste tilfælde i, at tandlægen er nødsaget til at udføre en større behandling, end hvis smerterne var behandlet på et tidligere stadie.

Som erfaren tandlægeklinik sætter vi en ære i at hjælpe dig med dine akutte tandsmerter.

Akut tandlæge Syddanmark - Vi vil gerne være løsningen på problemet

Gennem vores erfaring som tandlægeklinik er vi helt bevidste om, at tandsmerter i langt de fleste tilfælde er meget generende uanset hvilken bagvedliggende årsag de skyldes. Faktisk er tandgener blandt de mest ubehagelige smerter vi mennesker overhovedet kan udsættes for. Det kan være forstyrrende for hele din dag, hvis hele mundregionen er udsat for smerte. I nogle tilfælde vil det være muligt at holde smerterne nede ved almindelig smertestillende medicin. Det er dog vigtigt, at du husker på, at smertestillende medicin udelukkende dæmper smerterne en rum tid. Du vil således opleve at smerterne kommer igen, hvis den årsagen bag ikke behandles. Og smerterne kan forsvinde hurtigt igen ved den rette behandling hos akut tandlægen. Så hvorfor gå og vente på at komme til, når du kan få en tid efter dine ønsker og behov?

Står du pludselig og har brug for at opsøge en akut tandlæge nær Syddanmark så kan vores klinik være løsningen på problemet.

Akut tandlægehjælp når du har brug for det - Fast LAVT gebyr!

Vores største interesse og formål som akut tandlæge, er at hjælpe dig, når du har brug for det. Om du ønsker en akut behandlingstid eller blot har brug for råd og vejledning i forhold til din specifikke tandsituation har ikke betydning for os. Så længe vi hjælper dig efter bedste vores evne. Det er således i vores største interesse at hjælpe dig med akutte tandproblemer.

Det er gennemgående på flere tandlægeklinikker, som tilbyder akut tandlægehjælp, at en akut behandling indebærer et højt akut tillæg på den afsluttende tandlægeregning. Dette akut-gebyr bliver lagt oven i prisen på din tandbehandling. Af denne grund kan det hurtigt synes at være en meget dyr fornøjelse at blive tilset af en vagttandlæge. Men hvorfor betale et højt gebyr, når du kan undgå det? Hos din vagttandlæge Syddanmark betaler du ikke det dobbelte, blot fordi der er tale om en akut behandling – det synes vi kun er rimeligt!

Vi ser frem til på den ene eller anden måde at hjælpe dig!

Det skal du huske når du skal have akut tandlægehjælp

Hos AKUT TANDLÆGER har vi tandklinikker i hele landet, som tilbyder akut tandlægehjælp