TANDLÆGE ALLERØD

Få hjælp nu

Læs om vores privatlivspolitik.

Allerød akut tandlæge

Leder du efter en akut tandlæge tæt ved Allerød?

Søger du en tandlæge Allerød, som tilbyder akut tandlægehjælp? I såfald kan vi med garanti være dig med akutte tandsmerter behjælpelige. Vores kompetente team af tandlæger, klinikassistenter og tandplejere har den fornødende viden til at kunne afhjælpe dig dine smerter. På klinikken udfører vi alle former for tandbehandlinger, store som små. Det er vigtigt at de opståede tandsmerter ikke får lov til at videreudvikle sig, hvorfor vi kan hjælpe dig. Som akut tandlæge nær Allerød hjælper vi dig, hvis noget akut opstår.

Billig tandlæge Allerød - Fast lavt gebyr

Som akut tandlæge er vores største interesse at hjælpe dig med dine akutte tandgener. Du bør dog vide at det kan være en fordel at bruge tid på at finde frem til den helt rigtige akut tandlæge. Det kan nemlig betale sig at gøre sig umage med sit valg af tandlæge. Særligt hvis du vil opnå en økonomisk besparelse. På størstedelen af de tandklinikker, som tilbyder akut tandlægehjælp tillægges et tårnhøjt gebyr eller anden form for tillæg i prisen på den afsluttende tandbehandling. Dette gør sig ligeledes gældende, hvis du benytter tandlægevagten hos det offentlige. På den måde vil det hurtigt gå hen og blive en dyr fornøjelse for dig som patient. Dette er dog ikke tilfældet, hvis du benytter os som din foretrukne tandlæge Allerød. Vi har samme lave priser i weekenden, som i hverdagen. Vi synes ikke det skal koste det dobbelte, blot fordi der er tale om et akut tandlægebehov. Tværtimod mener vi kun det er fair, at du får den rette hjælp, når du har brug for det.

Det må aldrig være grundet et økonomisk akut-tillæg at du undlader at kontakte os. Derfor tilbyder vi også altid et fast lavt gebyr, uanset dag og tidspunkt. Gebyret tillægges udelukkende, hvis du bliver behandlet hos os. Har du blot brug for telefonisk råd og vejledning er dette naturligvis helt gratis og uforpligtende. Desuden bør du vide at vi altid oplyser om både pris og procedure forinden en behandling påbegyndes. På den måde har du altid vished over, hvad det vil koste hos akut tandlægen Allerød.

Bliv ringet op inden for 3 timer i vores åbningstid!

Akut tandlæge Allerød

Akut tandpine eller andre former for tandsmerter skal behandles hurtigst muligt. Det er således aldrig holdbart, at der går flere dage, uger eller hele måneder før du kommer til en konsultation hos tandlægen. Vi ved gennem vores lange erfaring inden for tandlægefaget, at tiden er en helt afgørende faktor, hvorfor vi tilbyder akut tandlægehjælp til dig, når du har aller mest brug for det. Ved at blive behandlet kan du blive 100% smertefri igen.

Du kan have brug for en akut tandlæge af mange forskellige årsager. Du kan opleve træthedbrud i tanden, tandkødsbetændelse eller begyndende caries i tænderne, som alle kan forvolde dig store tandsmerter. Uagtet hvorfor dine tandsmerter er opstået kan det med gode grunde først fastlås i forbindelse med en faglig konsultation hos tandlægen. Denne undersøgelse har vi selvfølgelig både den rette viden og de rette redskaber til at udføre. Med vores lange erfaring inden for akutområdet kan du være helt tryg hos os.

Tag kontakt til din lokale akut tandlæge nær Allerød ved ønsket om at afhjælpe akut tandpine. Vi gør vores ypperste for at finde tid til dig ved først mulige lejlighed.

Akut tandlægehjælp, når du har brug for det!

Ved akut tandlægehjælp kan du vide dig sikker på at få den rette behandling, når du har behov for det. Det er mere reglen end undtagelsen, at tandproblemer vokser sig større og hermed bliver sværere at behandle, hvis behandlingen ikke påbegyndes i tide. Dette er årsagen til, at vi anbefaler nye såvel som eksisterende patienter til at opsøge en vagttandlæge, så den rette tandlægehjælp kan udføres. Som erfaren tandlægeklinik yder vi professionel og tryg tandlægehjælp, uanset tandproblem.

Har du svært ved at vurdere, hvor akut dit behov for tandlægehjælp reelt er, så forstår vi det godt. Det kan nemlig være rigtig svært som ikke-fagperson selv at finde ud af, hvornår behovet for tandlægehjælp er der. Det er her vi kan være dig behjælpelige. Vi kan med udgangspunkt i dine symptomer komme med en faglig vurdering af, om en behandling skal igangsættes med det samme, eller om det kan vente en rum tid. Det er dog som hovedregel ikke en god idé at udsætte tandbehandlinger. Kontakt os i dag og få en fast behandlingstid eller få råd og vejledning til din specifikke tandsituation helt gratis. Vi håber på at være din foretrukne tandlæge Allerød.