AKUT TANDLÆGE NORDJYLLAND

LUKKET FOR TILGANG - VI HENVISER TIL TANDLÆGEVAGTEN

Nordjylland akut tandlæge

VI BEKLAGER. VI HAR I ØJEBLIKKET IKKE MULIGHED FOR AT TAGE IMOD FLERE AKUTTE PATIENTER.

VI HENVISER TIL TANDPINEVAGTEN PÅ TELEFON

Søger du en erfaren akut tandlæge Nordjylland?

Som erfaren akut tandlæge Nordjylland tilbyder vi tandlægehjælp. Vi ved, hvor vigtigt det er at blive afhjulpet sine tandsmerter, hvorfor vores største interesse er at hjælpe dig. Ingen kan holde for akutte tandsmerter og trods det at vi mennesker er blevet meget bedre til at have en sund og forebyggende tandpleje, så kan det alligevel ske at et akut tandproblem opstår. Tandpine eller andre former for tandgener kan være forårsaget af mange forskellige bagvedliggende årsager. Oftest ser vi at visdomstænder, flækket tænder, tabte fyldninger, tandkødsbetændelse eller caries er blandt de hyppigste årsager til akut tandpine. Disse typer behandlinger har vi stor erfaring med, hvorved du kan være sikker på at få den rette behandling med os som din akut tandlæge Nordjylland.

Har du brug for en akut tandlæge Nordjylland. Det er med stor fordelagtighed at opsøge akuthjælp ved en tandlæge, som tilbyder akutte tuder den selv samme dag. Dette er uanset hvilken dag eller tidspunkt der måtte være tale om. På den måde risikerer du som patient aldrig at skulle gå rundt med tandsmerter i længere tid end højest nødvendigt. Med den rette vejledning eller behandling fra akut tandlægen i region Nordjylland kan dine smerter forsvinde overraskende hurtigt igen.

Ignorer aldrig dine tandsmerter

Smerterne er din munds måde at fortælle dig på, at noget er, som det ikke bør være. Derfor skal smerterne og rettere årsagen til disse smerter ikke ignoreres. Det er vigtigt at årsagen til de akutopstået tandsmerter bliver fundet og ikke mindst tilset samt behandlet. Hvis ikke kan du være sikker på at smerterne kommer igen. Jo tidligere du reagerer på det pågældende problem, desto hurtigere kan de opståede smerter forsvinde igen. Har du akutte tandproblemer kan vi hjælpe dig.

Som ikke-fagperson kan det være svært selv at vurdere, hvilken årsag der ligger bag dine tandsmerter. Det er her vi som akut tandlæge Nordjylland kommer ind i billedet. Ved en konsultation kan vi hurtigt afgøre hvilken behandling, som vil være den bedste for dig. Dette er naturligvis med afsæt i dine individuelle ønsker og behov. Døjer du eksempelvis med tandlægeskræk er det vigtigt, at du fortæller os om det. På den måde kan vi tilrettelægge behandlingen herefter og give dig den bedst mulige behandlingsoplevelse.

Akut tandlæge Nordjylland - Vi tilbyder udvidede åbningstider

Tandlægevagten Nordjylland hos AKUT TANDLÆGER har en lang og bred erfaring inden for akutområdet. Vores team af tandlæger, tandplejere og klinikassistenter er blandt landets mest kompetente og nøje udvalgt til at hjælpe patienter, som har akutte tandproblemer. Som akut tandlæge ønsker vi at afhjælpe dig dine smerter, når du har aller mest brug for det. Vores største interesse er at afhjælpe dig dine akutte tandgener og samtidig gøre vores ypperste for at imødekomme dine ønsker og behov. På den måde er vores fokus altid at du føler dig tryg og veltilpas, når du besøger klinikken.

Står du og har brug for en akut tandlæge kan du gøre brug af vores altid gode service fra nogle af landets mest kompetente behandlere. Klinikken har udvidede åbningstider, hvorfor vi kan imødekomme dine ønsker og behov. Vi tilbyder desuden altid en fast behandlingstid, hvorfor du aldrig risikerer at skulle sidde og vente unødvendigt i flere timer, som det gør sig gældende ved den offentlige tandlægevagt. Desuden betaler du meget mindre hos os end hos tandlægevagten. Dette kan du læse mere om nedenfor.

Betal mindre hos os - Akut tandlæge Nordjylland

Hos de fleste tandklinikker som tilbyder akuthjælp afspejler den afsluttende tandlægeregning, et tårnhøjt akut-gebyr. På den måde kan det hurtigt gå hen og blive dyrt, hvis noget akut opstår. Dette er dog ikke tilfældet hos os. Du betaler IKKE det dobbelte, blot fordi der er tale om et akutopstået problem. Trods dét at du skulle have brug for hjælp i weekenden koster det dig heller intet ekstra – det synes vi kun er fair! Vores tandlægeklinik er blandt de billigste i Nordjylland, også når det gælder et akut behov.

Kontakt os i dag og bestil en tid eller få blot råd og vejledning til din specifikke tandsituation. Vi er dig altid behjælpelig!

4 gode grunde til at vælge os - Akut tandlæge Nordjylland:

• Udvidede åbningstider, som tilgodeser dine ønsker og behov
  • Fast behandlingstid, således at du ikke skal vente unødigt
  • Et behandlerteam, som har stor erfaring og ekspertise i tandlægeskræk
  • Fast lavt akut-gebyr

Vores team er klar til at afhjælpe dig dine tandsmerter

På vores klinik bliver du altid mødt af vores dygtige og erfarne team, som med deres mange års erfaring inden for akut tandbehandling vil hjælpe dig på bedst mulig vis. Hos tandlægevagten hos AKUT TANDLÆGER sætter vi altid vores patienter i fokus og er klar til at hjælpe dig, som har små som sågar store tandproblemer. Det er vigtigt at du husker på, at med den rette vejledning eller behandling kan dine smerter forsvinde overraskende hurtigt igen.

Oplever du pludselige tandsmerter, kan du således trygt kontakte os. Vi sidder altid klar til at hjælpe dig, når du har brug for det! Vi håber på at være din fortrukne akut tandlæge Nordjylland!

Det skal du huske når du skal have akut tandlægehjælp

• Det gule sygesikringsbevis
  • Kontanter eller betalingskort