TANDLÆGE SKANDERBORG

LUKKET FOR TILGANG - VI HENVISER TIL TANDLÆGEVAGTEN

Skanderborg akut tandlæge

VI BEKLAGER. VI HAR I ØJEBLIKKET IKKE MULIGHED FOR AT TAGE IMOD FLERE AKUTTE PATIENTER.

VI HENVISER TIL TANDLÆGEVAGTEN PÅ TELEFON

Leder du efter en akut tandlæge i nærheden af Skanderborg?

Tandlæge Skanderborg? Har du brug for en erfaren tandlæge nær Skanderborg, som desuden tilbyder akut tandlægehjælp. Så kan vi hjælpe dig. Som erfaren tandlægeklinik ved vi, hvor vigtigt det er, at tilbyde akutte tider i ydertimerne, hvor mange andre tandlægeklinikker holder lukket. Hvis du pludselig begynder at få ondt i en tand eller i dit tandkød, er det således vigtigt, at du søger tandlæge hurtigst muligt. Der er ikke noget mere irriterende og generende at rende rundt med akut tandpine. Faktisk er tandpine og andre former for akutte tandsmerter kategoriseret som nogen af de værste smerter vi mennesker kan udsættes for.

Vores største interesse er at hjælpe dig med akutte tandproblemer. Store som små problemer. Vi kan med garanti hjælpe dig!

Akutte tandsmerter kan føles uudholdelige og du kan derfor med fordel tage smertestillende medicin i den rum tid, hvor du venter på at blive tilset af akut tandlægen. Det er dog vigtigt at du husker på, at det smertestillende medicin kun kan være med til at holde smerterne nede. I og med at den bagvedliggende årsag ikke identificeres og behandles, kommer smerterne med garanti igen.

Akut tandlæge Skanderborg

En god og forebyggende tandpleje udelukker desværre ikke, at noget akut pludseligt kan opstå. Selvom en sund tandpleje har stor betydning for dine tænders fremtid, så kan du være uheldig at falde og knække en tand, tabe en gammel fyldning eller noget helt tredje. Uagtet tandproblem vil vi som erfaren tandlægeklinik gøre vores ypperste for at give dig en hurtig og smertefri behandling den pågældende dag. Vi bestræber os altid på at finde en tid til dig hurtigst muligt.

Hvis et akut tandproblem således skulle opstå, er det rart at vide sig sikker på, at en tandlæge i nærheden tilbyder akut tandlægehjælp. Jo hurtigere du kontakter akut tandlægen Skanderborg, desto hurtigere vil dine tandsmerter forsvinde igen. Bliver smerterne i modsætning ignoreret vil tandlægen i langt de fleste tilfælde være nødsaget til at udføre en større behandling, end hvis årsagen var identificeret tidligere i processen. Det betyder i langt de fleste tilfælde også at det vil blive en økonomisk større omkostning at behandle tandproblemet.

Akut tandlæge skanderborg patient

Husk på at tandsmerterne således er din munds måde at fortælle dig, at noget er, som det ikke bør være.

Lad os hjælpe dig med dine akutte tandsmerter - Tandlæge Skanderborg

Det kan være enormt forstyrrende for hele din hverdag, hvis din mund er fyldt op af smerte. Derfor bør du også vide at vi som vagttandlæge Skanderborg kan tilbyde dig akut tandlægehjælp med afsæt i dine ønsker og behov. Vi har udvidede åbningstider, hvorfor vi næsten altid kan sikre os at være til din rådighed, når du har brug for det. Uagtet dag og tidspunkt kan du således få en akut tandlægetid hos os.

Det kan være svært selv at vurdere, hvad dine tandsmerter skyldes. Derfor er det vigtigt at du kontakter en tandlæge, som kan hjælpe dig, når du har brug for det. Om du ønsker at bestille en tid hurtigst muligt eller blot har brug for råd og vejledning til din specifikke tandsituation er underordnet for os. Det er således i vores største interesse at hjælpe dig med akutte tandproblemer. Som akut tandlæge tilbyder vi dig:

• Fast lavt gebyr for akut behandling
  • Udvidede åbningstider
  • Hyggelige omgivelser
  • Stor erfaring med akut tandbehandling
  • Behandling til alle fra 18 år og opefter

Vi ser frem til på den ene eller anden måde at hjælpe dig på vores tandlægeklinik Skanderborg.

Tandlæge Skanderborg - Intet akut gebyr

Hos de fleste tandlæger som tilbyder akut tandlægehjælp kan det ende med at blive en dyr fornøjelse at blive tilset samt behandlet. Dette skyldes det høje akut-gebyr, som de fleste tandlægeklinikker tillægger den færdigafsluttet tandbehandling. Dette er dog ikke tilfældet hos os. Som akut tandlæge synes vi ikke det er fair at tingene skal koste det dobbelte, blot fordi der er tale om et akutopstået problem. Faktisk synes vi, at du som patient bør have de helt samme billige priser i weekenden som i hverdagene. Undgå derved at betale en tårnhøj behandlingspris, hvis du benytter os som din tandlægevagt hos AKUT TANDLÆGER.