AKUT TANDLÆGE HELLERUP

Få hjælp nu

Læs om vores privatlivspolitik.

Hellerup akut tandlæge

Har du brug for en akut tandlæge Hellerup?

Måske du har været uheldig at flække en tand, tabe en fyldning eller have generende smerter omkring dine visdomstænder. Uanset hvilket tilfælde, som er årsag til dine smerter, så er det af stor vigtighed at denne årsag findes og eventuelt behandles. Smerterne er nemlig din munds måde at fortælle dig på, at noget er, som det ikke bør være og derfor bør du reagere. Du må aldrig ignorere smerterne. Hvis smerterne ignoreres risikerer du blot at dit tandproblem udvikler sig på et endnu værre stadie. I sidste ende kan det være nødvendigt at udføre en større behandling end først antaget. Dette kunne muligvis have været undgået, hvis der var blevet grebet ind på et tidligere stadie.

Har du akut tandpine?
    Som erfaren akut tandlægeklinik kan vi hjælpe dig uanset situation

Selvom vi mennesker er blevet langt bedre til at passe på vores tænder og opretholde en sund og forebyggende tandpleje, så kan et akut tandproblem alligevel opstå. Hvis du har brug for en akut tandlæge nær Hellerup er vi dig således behjælpelige! Hos AKUT TANDLÆGER er vores patienter i centrum. Uagtet om du er patient hos os i forvejen eller ej, kan vi hjælpe dig. Vores lange erfaring inden for akutområdet gør at vi kan behandle dig eller blot give dig råd og vejledning i forhold til dit specifikke tandproblem, hvis det er det du ønsker.

Få en akut tandlægetid - Akut tandlæge Hellerup

Hos AKUT TANDLÆGER nær Hellerup synes vi ikke du skal gå rundt og vente på at blive tilset eller behandlet. Tandpine og andre former for tandsmerter er blandt de mest uudholdelig smerter vi mennesker kan udsættes for. Dette er vi udemærket klar over. Af denne grund kan du få en fast behandlingstid hos os. På den måde risikerer du aldrig at skulle sidde og vente unødig på at komme til. Det synes vi kun er fair. Vores klinik har udvidede åbningstider, hvorfor vi med sikkerhed kan imødekomme dine ønsker og behov. Vi har åbent fra 07:30 tidlig morgen til 17:30 sen aften i alle hverdagene samt åbent i weekenden. Endvidere er vores klinik med sin meget centrale placering tæt på Hellerup nem at komme til og fra. Hvad enten du benytter bil, bus, tog eller cykel så er klinikken let tilgængelig.

Vi håber på at være din foretrukne akuttandlæge tæt på Hellerup!

Akut tandlægevagten hos AKUT TANDLÆGER nær Hellerup

Tandlægevagten hos AKUT TANDLÆGER sætter en ære i at hjælpe dig, som har akutte tandproblemer. Hos flere tandlægeklinikker betaler du et tårnhøjt gebyr, når der er tale om en akut behandling. Dette er dog ikke tilfældet hos vores tandlægevagt. Vi synes ikke det skal koste det dobbelte, blot fordi der er tale om et akut tandproblem. Hos os får du samme lave priser i hverdagene som i weekenden. Det synes vi kun er fair. Faktisk formår vores klinik at være blandt de billigste tandlægeklinikker i hele København nær Hellerup.

Akut tandlæge Hellerup - Vi tilbyder dig:

• Fast lavt akut-gebyr - Faste lave priser i hverdagene såvel som i weekenden
    • Fast behandlingstid. På den måde undgår du unødig ventetid