Tandlæge Låsby

Få hjælp nu

Læs om vores privatlivspolitik.

VI BEKLAGER. VI HAR I ØJEBLIKKET IKKE MULIGHED FOR AT TAGE IMOD FLERE AKUTTE PATIENTER.

VI HENVISER TIL TANDLÆGEVAGTEN PÅ TELEFON

Tandlæge Låsby tilbyder akut tandlægehjælp

Står du og har brug for akut tandlægehjælp? Med akut tandlægehjælp kan dine tandsmerter forsvinde hurtigt igen. Uanset hvilke former for tandsmerter du bliver udsat for, så er vi med vores lange erfaring helt klar over, at tandsmerter er blandt de mest generende smerter vi mennesker overhovedet kan udsættes for. Af denne grund er vores største interesse også at hjælpe dig med akutte tandproblemer.

Din lokale tandlæge Låsby

Trods det at vi mennesker er blevet meget bedre til at opretholde en god mundhygiejne og derigennem passe bedre på vores tænder, så er akutte tandsmerter ikke udelukket. Du kan være uheldig at falde og slå en tand ud, miste en fyldning eller noget helt tredje. Uagtet den bagvedliggende årsag til dine akutte tandsmerter bør du kontakte os som vagttandlæge hurtigst muligt. Selvom du i nogen tilfælde kan dæmpe smerterne ved indtag af smertestillende medicin, så bør du samtidig vide at det ikke ændrer på selve årsagen til problemet. Af denne grund vil smerterne med stor garanti indtræffe igen. Tandsmerterne er således din krops måde at fortælle dig, at noget er, som det ikke bør være. Disse smerter skal du såfremdeles reagere på. Hvis du i stedet ignorerer smerterne vil der ske det i langt de fleste tilfælde at tandlægen er nødsaget til at udføre en større behandling, end hvis smerterne var behandlet på et tidligere stadie.

Har du brug for at opsøge en akut tandlæge nær Låsby eller omegn, så vil vi gerne være din løsning på problemet!

Som akut tandlæge Låsby tilbyder vi:

De fleste tandklinikker, som tilbyder akut tandlægehjælp tilføjer et akut-gebyr på den afsluttende tandlægeregning. Dette mener vi ikke er fair. Vi mener ikke at der bør være forskel på om du skal have foretaget en akut tandbehandling eller blot en almindelig behandling. Af denne grund tillægger vi IKKE din behandling et ekstra gebyr, blot fordi der er tale om en akut behandling - det synes vi kun er rimeligt! Udover at være en tandlægeklinik, som tilbyder akut behandling uden gebyr tilbyder vi dig også en række yderligere ting:

• Lange åbningstider.
    • Hyggelige omgivelser.
    • Fast behandlingstid så du undgår unødig ventetid.
    • Stor erfaring med akut tandbehandling.
    • Behandling til alle fra 18 år og opefter.
    • Behandling af nye patienter sågar som eksisterende patienter.

Som erfaren tandlægeklinik sætter vi en ære i at hjælpe dig med dine akutte tandsmerter.

Akut tandlægehjælp hos din tandlæge Låsby

Med vores lange erfaring som tandlægeklinik kan du være sikker på at vi har den rette ekspertise til at behandle eller blot råde og vejlede dig i forhold til din specifikke situation. Det kan være svært selv at finde frem til, hvad de opståede tandsmerter egentlig skyldes. Det er i den forbindelse at du kan trække på vores viden og erfaring. Det er i vores største interesse at du bliver afhjulpet dine tandsmerter hurtigst muligt.

Vi ser frem til på den ene eller anden måde at hjælpe dig på vores tandlægeklinik i Låsby.

Intet ekstra akutgebyr

Normal pris uanset ugedag og tid.

Administration
    Lyngby Torv 2, 1. th