TANDLÆGE EGÅ

LUKKET FOR TILGANG - VI HENVISER TIL TANDLÆGEVAGTEN

Egå akut tandlæge

Søger du en akut tandlæge nær Egå?

Tandlæge Egå? Hvis du pludselig står i en situation, hvor du har brug for en tandlæge, som tilbyder akut tandlægehjælp kan vi således være dig behjælpelige. Få akut tandlægehjælp hos en erfaren tandlægeklinik. Vores kompetente tandlægeteam udfører aller former for tandbehandlinger til billige priser. Hvis du vælger os som din foretrukne tandlæge Egå kan vi tilbyde dig en fast behandlingstid, når du har brug for det. Det lykkes os 9 ud af 10 gange at hjælpe vores akutte patienter, når de har brug for det!

Akut tandlæge Egå - Løsningen på dit akutte tandproblem

Som akut tandlæge kan vi være dig behjælpelige, hvis noget akut pludseligt skulle opstå. Selvom vi danskere er blevet meget bedre til at opretholde en sund og forebyggende tandpleje, så kan det alligevel ske, at du uheldigvis knækker en tand eller taber en gammel fyldning. Fælles for akutte tandproblemer er, at de skal behandles hurtigst muligt, hvorfor vi tilbyder akut tandlægehjælp så du kan blive smertefri hurtigst muligt. Det er ikke holdbart at du går rundt med tandsmerter flere dage eller uger før du kommer til en faglig konsultation. Med vores lange erfaring inden for tandlægefaget ved vi om nogen, at tiden har afgørende betydning for dit tandproblem, hvorfor vi tilbyder akut tandlægehjælp.

Få samme lave priser i weekenden, som i hverdagene. Fast lavt akutgebyr!

Det er derfor vigtigt, at du kommer forbi til en konsultation, så du kan få svar på, hvorfor tandpinen er opstået. Selvom du kan nedtone dine smerterne ved indtag af smertestillende medicin så er det vigtig at du husker på, at smerterne vil komme igen i og med at årsagen til disse ikke behandles. Vigtigst af alt kan du blive behandlet og slippe af med dine smerter meget hurtigt igen.

Din lokale tandlæge Egå - Lad os hjælpe dig i dag!

Hvis et akut tandproblem pludselig skulle opstå er det rart at vide, at en tandlæge i nærheden tilbyder akut tandlægehjælp. Jo hurtigere du kontakter tandlægen, desto hurtigere vil dine smerter også forsvinde igen. Vælger du i modsætning at ignorere smerterne, så vil tandlægen i langt de fleste tilfælde være nødsaget til at udføre en større behandling Dette kan også have en betydning for den økonomiske del. Husk på at tandsmerterne således er din munds måde at fortælle dig, at noget er, som det ikke bør være. Du bør derfor reagere på dine smerter hurtigst muligt. På den måde undgår du også en større økonomisk omkostning.

Skulle uheldet være ude kan vi som erfaren tandlægeklinik hjælpe dig med dine akutte tandsmerter.

Tandlæge Egå tilbyder dig:

• Fast lavt ekstra gebyr for akut behandling
  • Udvidede åbningstider
  • Hyggelige omgivelser
  • Stor erfaring med akut tandbehandling
  • Behandling til alle fra 18 år og opefter

Vi ser frem til på den ene eller anden måde at hjælpe dig på vores tandlægeklinik Egå.

Billig tandlægeklinik men med høj kvalitet - Tandlæge Egå

Det kan hurtigt gå hen og blive en dyr fornøjelse, hvis du skal behandles hos en akut tandlæge. Hos de fleste tandlægeklinikker, som tilbyder akut tandlægehjælp bliver der lagt et højt akut-gebyr oven i prisen på din tandbehandling. Dette gør sig også gældende, hvis du benytter den offentlige tandlægevagt. Det kan således betale sig at give sig tid til at finde den helt rigtige tandlæge. På den måde kan du således spare penge.

Som akut tandlæge synes vi ikke det er fair at tingene skal koste det dobbelte, blot fordi der er tale om et akutopstået problem. Faktisk synes vi, at du som patient bør have de helt samme billige priser uanset dag og tidspunkt. Du betaler således IKKE yderligere gebyr eller andre former for tillæg, selvom du får en tid i weekenden. Det synes vi kun er retfærdigt. Vi tilbyder naturligvis telefonisk råd og vejledning helt gratis og uforpligtende! Det vigtigste for os, er at du får den hjælp du har brug for!