TANDLÆGE GRÆSTED

UDFYLD FORMULAREN – FÅ EN TID – HURTIG RESPONSTID

ÅBNINGSTIDER:

Vi har lørdagsåbent.

Ring til os og bestil en tid med det samme.

Mandag: 07.-30 – 17.30
Tirsdag:    07.30 – 17.30
Onsdag.   07.30 – 17.30
Torsdag:   07.30 – 17.30
Fredag:    07:30 – 15:00
Lørdag:  08.00 – 15.00
Søndag:    Lukket

TELEFON: 42 50 22 61

DET FÅR DU HOS VAGTTANDLÆGEN NÆR GRÆSTED:

• Ingen ekstra gebyr for akut behandling.
  • Lange åbningstider.
  • Hyggelige omgivelser.
  • Stor erfaring med akut tandbehandling.
  • Behandling til alle fra 18 år og opefter.
TANDLÆGEVAGT HILLERØD

TANDLÆGE GRÆSTED

De fleste mennesker oplever på et tidspunkt at få brug for en akut tandlæge, når akutopstået tandproblemer viser sig fra sin mest smertefulde side. Trods en god forebyggende tandpleje kan det ske for os alle, at uheldet er ude og man derfor har brug for hjælp i form af en akut tandlæge. Hos din akut tandlæge nær Græsted kan du benytte dig af klinikkens gode service, hvor du ikke skal betale ekstra tillæg for dit specifikke tandproblem og desuden kan få en fast tid ved at ringe i forvejen. Det kan være meget forstyrrende, hvis du pludselig knækker en tand eller render rundt med en tandpine, som ikke vil forsvinde igen. I nogle tilfælde kan smerterne holdes nede med smertestillende men uanset om det er den ene eller anden årsag kan det give mening at opsøge en akut tandlæge nær dig. Hvis uheldet er ude anbefaler vi ikke, at der går alt for længe med at finde frem til årsagen på det opstået problem. Jo før problemet bliver tilset og eventuelt behandlet jo mindre er risikoen for at problemet udvikler sig til et værre stadie.

AKUT TANDLÆGEHJÆLP? INGEN SÆRLIGE TILLÆG ELLER GEBYRER

Der opkræves ikke gebyrer eller særlige tillægspriser hos din akut tandlæge nær Græsted blot fordi der er tale om akutte tandproblemer. Det synes vi kun er fair! Hos din akut tandlæge nær Græsted vil vi gerne være fælles om din tandsundhed. Derfor må det aldrig være en overraskelse hvad tingene koster at få lavet. På den måde kan du desuden bedre beslutte dig for, hvad du ønsker at få lavet. Klinikkens personale er vellidte, dygtige og meget omhyggelige. Vi sætter dig som patient i centrum. Vi har den nødvendige erfaring der skal til for at give dig, der har været udsat for en tandskade eller andre smertefyldte tandproblemer, den bedste vejledning eller behandling.

Kontakt os i dag på tlf 42 50 22 61 – Så kan vi sammen finde en løsning for dig, der har akutte tandproblemer.

VI VIL GERNE VÆRE LØSNINGEN PÅ PROBLEMET – DIN TANDLÆGE NÆR GRÆSTED

Når behovet for en tandlæge nær Græsted melder sig, så vil vi gerne være løsningen på problemet. Vi vil altid meget gerne være dig behjælpelig med dine akut opstået tandproblemer. På klinikken har vi nogle af landets mest vellidte og kompetente tandlæger og tandplejere. De vil på bedste vis hjælpe dig, når du har aller mest brug for det. På en måde, så det samtidig bliver en god og tryg oplevelse for dig som patient. Klinikken har lange åbningstider, hvilket gør det muligt at imødekomme dine ønsker og behov. Vi har åbent allerede fra 07:30 og helt frem til 17:30 i samtlige hverdage. Desuden har vi lørdagsåbent, hvor de fleste tandklinikker holder lukket.

Kontakt os gerne for at få en afklaring på om dine akutte tandproblemer skal tilses med det samme eller det blot kan vente lidt. Uanset om du ønsker at bestille en tid eller blot ønsker svar på spørgsmål vil vi vejlede dig efter bedste evne.

Såfremt du har brug for en tandlæge nær Græsted, vil vi naturligvis gerne hjælpe dig!

DET SKAL DU HUSKE NÅR DU SKAL HAVE AKUT TANDLÆGEHJÆLP

Har du brug for en akut tandlæge? Vi håber på at være din akut tandlæge nær Græsted!