AKUT TANDLÆGE NORDSJÆLLAND

Få hjælp nu

Læs om vores privatlivspolitik.

Nordsjælland akut tandlæge

Se åbningstider for
    Nordsjælland akut tandlæge

Vi har lørdagsåbent!

Mandag 07:30 - 17:30
    Tirsdag 07:30 - 17:30
    Onsdag 07:30 - 17:30
    Torsdag 07:30 - 17:30
    Fredag 07:30 - 15:00
    Lørdag 08:00 - 15:00
    Søndag Lukket

Har du brug for en akut tandlæge nær Nordsjælland?

Ingen kan holde for akutte tandsmerter og trods det at vi mennesker generelt er blevet meget bedre til at have en sund og forebyggende tandpleje, så kan det alligevel ske at en akut tandpine af generende karakter opstår. Tandpine eller andre tandsmerter kan være forårsaget af mange forskellige ting. Oftest kan visdomstænder og frembrud af disse, en flækket tand, en tabt fyldning, caries i tænderne, tandkødsbetændelse m.m. være til stor gene. Smerterne er din munds måde at fortælle dig på, at noget er, som det ikke bør være. Derfor skal smerterne og rettere årsagen til disse smerter ikke ignoreres. Det er vigtigt at årsagen til de akutopstået smerter bliver fundet og ikke mindst tilset samt behandlet. Ellers kommer smerterne med garanti igen. Jo tidligere du reagerer på det pågældende problem, desto hurtigere kan de opståede smerter forsvinde igen. Har du akutte tandproblemer kan vi hjælpe dig. Vores tandklinik ligger ikke langt fra hverken Hillerød eller andre dele af Nordsjælland og er let tilgængelig, hvad enten du kommer i bil eller benytter offentlig transport.

Vidste du at vores team af tandlæger er blandt de dygtigste i hele landet?

Er uheldet ude, kan det være med stor fordel at opsøge akuthjælp ved en tandlæge, som tilbyder akutte tider den samme dag. På den måde risikerer du aldrig at skulle gå rundt med smerter i længere tid end højest nødvendigt. Med den rette vejledning eller behandling fra akuttandlægen nær Nordsjælland kan dine smerter forsvinde overraskende hurtigt igen.

Akut tandlæge Nordsjælland - Lad os hjælpe dig af med dine tandsmerter

Tandlægevagten Nordsjælland hos AKUT TANDLÆGER har en lang og bred erfaring inden for akutområdet. Vores team er blandt landets mest kompetente tandlæger og tandplejere. Som akut tandlæge ønsker vi at afhjælpe dig dine smerter, når du har aller mest brug for det. Vi er eksperter i tandlægeskræk og gør vores ypperste for at imødekomme dine ønsker og behov, så du føler dig tryg og veltilpas, når du besøger vores tandklinik nær Hillerød og Nordsjælland. Vi ved hvor stor en andel af danskerne, som faktisk frygter et tandlægebesøg. Af denne grund sætter vi en ære i at gøre oplevelsen rolig og ikke mindst tryg.

Står du og har brug for en akut tandlæge kan du gøre brug af vores altid gode service fra nogle af landets mest kompetente behandlere. Klinikken har udvidede åbningstider, hvorfor vi kan imødekomme dine ønsker og behov. Vi har åbent fra 07:30 og helt frem til 17:30 i hverdagene. Desuden har vi lørdagsåbent, hvor de fleste andre tandlægeklinikker har lukket. Så er uheldet ude i weekenden, er vi således stadig klar til at hjælpe dig.

Fast lavt akutgebyr - Betal mindre hos os!

Hos de fleste tandklinikker som tilbyder akuthjælp afspejler den afsluttende tandlægeregning den akutte behandling. Det kan altså hurtigt gå hen og blive dyrt, hvis noget akut pludseligt opstår. Dette er dog ikke tilfældet hos os. Hos tandlægevagten nær Nordsjælland betaler du ikke det dobbelte, blot fordi der er tale om et akutopstået problem. Trods dét at du skulle have brug for hjælp i weekenden koster det dig heller intet ekstra - det synes vi kun er fair! Vores tandlægeklinik er blandt de billigste i Nordsjælland, også når det gælder et akut behov.

Kontakt os i dag og bestil en tid eller få blot råd og vejledning til din specifikke tandsituation. Vi er dig altid behjælpelige!

Hos din foretrukne akut tandlæge nær Nordsjælland tilbyder vi:

• Udvidede åbningstider i hverdagene samt lørdagsåbent
    • Fast lavt gebyr
    • Fast tid - ingen ventetid
    • Et team med stor ekspertise i tandlægeskræk

Vores team er klar til at afhjælpe dig dine smerter

På vores klinik bliver du altid mødt af vores dygtige og erfarne team, som med deres mange års erfaring inden for akut tandbehandling vil hjælpe dig på bedst mulig vis. Hos tandlægevagten hos AKUT TANDLÆGER sætter vi altid vores patienter i fokus og er klar til at hjælpe dig, som har små som sågar store tandproblemer. Det er vigtigt at du husker på, at med den rette vejledning eller behandling kan dine smerter forsvinde overraskende hurtigt igen.

Oplever du pludselige tandsmerter, kan du således trygt kontakte os. Vi sidder altid klar til at hjælpe dig, når du har brug for det! Vi håber på at være din fortrukne akuttandlæge nær Nordsjælland!