AKUT TANDLÆGE NORDSJÆLLAND

UDFYLD FORMULAREN – FÅ EN TID – HURTIG RESPONSTID

ÅBNINGSTIDER:

Vi har lørdagsåbent.

Ring til os og bestil en tid med det samme.

Mandag: 07.-30 – 17.30
Tirsdag:    07.30 – 17.30
Onsdag.   07.30 – 17.30
Torsdag:   07.30 – 17.30
Fredag:    07:30 – 15:00
Lørdag:  08.00 – 15.00
Søndag:    Lukket

TELEFON: 42 50 22 61

DET FÅR DU HOS VAGTTANDLÆGEN NÆR NORDSJÆLLAND:

• Ingen ekstra gebyr for akut behandling.
  • Lange åbningstider.
  • Hyggelige omgivelser.
  • Stor erfaring med akut tandbehandling.
  • Behandling til alle fra 18 år og opefter.
TANDLÆGEVAGT HILLERØD

AKUT TANDLÆGE NORDSJÆLLAND

Har du brug for en akut tandlæge nær Nordsjælland? Ingen kan holde for akutte tandsmerter og trods det at vi mennesker generelt er blevet meget bedre til at have en sund og forebyggende tandpleje, så kan det alligevel ske at en akut tandpine af generende karakter opstår. Tandpine eller andre tandsmerter kan være forårsaget af mange forskellige ting. Oftest kan visdomstænder og frembrud af disse, en flækket tand, en tabt fyldning, caries i tænderne, tandkødsbetændelse m.m. være til stor gene. Smerterne er din munds måde at fortælle dig på, at noget er, som det ikke bør være. Derfor skal smerterne og rettere årsagen til disse smerter ikke ignoreres. Det er vigtigt at årsagen til de akutopstået smerter bliver fundet og ikke mindst tilset samt behandlet. Ellers kommer smerterne med garanti igen. Jo tidligere du reagerer på det pågældende problem, desto hurtigere kan de opståede smerter forsvinde igen. Har du akutte tandproblemer kan vi hjælpe dig. Vores tandklinik ligger ikke langt fra hverken Hillerød eller andre dele af Nordsjælland og er let tilgængelig, hvad enten du kommer i bil eller benytter offentlig transport.

Er uheldet ude, kan det være med stor fordelagtighed at opsøge akuthjælp ved en tandlæge, som tilbyder akutte tider den samme dag. På den måde risikerer du aldrig at skulle gå rundt med smerter i længere tid end højest nødvendigt. Med den rette vejledning eller behandling fra akuttandlægen nær Nordsjælland kan dine smerter forsvinde overraskende hurtigt igen.

AKUT TANDLÆGEVAGTEN HOS AKUT TANDLÆGER

Tandlægevagten Nordsjælland hos AKUT TANDLÆGER har en lang og bred erfaring inden for akutområdet. Vores team er blandt landets mest kompetente tandlæger og tandplejere. Som akut tandlæge ønsker vi at afhjælpe dig dine smerter, når du har aller mest brug for det. Vi er eksperter i tandlægeskræk og gør vores ypperste for at imødekomme dine ønsker og behov, så du føler dig tryg og veltilpas, når du besøger vores tandklinik nær Hillerød og Nordsjælland. Vi ved hvor stor en andel af danskerne, som faktisk frygter et tandlægebesøg. Af denne grund sætter vi en ære i at gøre oplevelsen rolig og ikke mindst tryg.

Står du og har brug for en akut tandlæge kan du gøre brug af vores altid gode service fra nogle af landets mest kompetente behandlere. Klinikken har lange åbningstider, hvorfor vi kan imødekomme dine ønsker og behov. Vi har åbent fra 07:30 og helt frem til 17:30 i hverdagene. Desuden har vi lørdagsåbent, hvor de fleste andre tandlægeklinikker har lukket. Så er uheldet ude i weekenden, er vi således stadig klar til at hjælpe dig.

INGEN GEBYRER ELLER TILLÆG – BETAL MINDRE HOS OS

Hos de fleste tandklinikker som tilbyder akuthjælp afspejler den afsluttende tandlægeregning den akutte behandling. Det kan altså hurtigt gå hen og blive dyrt, hvis noget akut pludseligt opstår. Dette er dog ikke tilfældet hos os. Hos tandlægevagten nær Nordsjælland betaler du ikke mere, blot fordi der er tale om et akutopstået problem. Hos os er priserne de samme, uagtet om du har brug for akuthjælp eller ej. Trods dét at du skulle have brug for hjælp i weekenden koster det dig heller intet ekstra – det synes vi kun er fair! Vores tandlægeklinik er blandt de billigste i Nordsjælland, også når det gælder et akut behov.

Kontakt os i dag og bestil en tid eller få blot råd og vejledning til din specifikke tandsituation. Vi er dig altid behjælpelige!

HOS AKUTTANDLÆGEN NÆR NORDSJÆLLAND FÅR DU:

• Lange åbningstider i hverdagene samt lørdagsåbent.
  • Ingen gebyrer eller andre særlige tillæg.
  • Fast tid – ingen ventetid.
  • Et team med stor ekspertise i tandlægeskræk.

VORES TEAM ER KLAR TIL AT AFHJÆLPE DIG DINE SMERTER!

På vores klinik bliver du altid mødt af vores dygtige og erfarne team, som med deres mange års erfaring inden for akut tandbehandling vil hjælpe dig på bedst mulig vis. Hos tandlægevagten hos AKUT TANDLÆGER sætter vi altid vores patienter i fokus og er klar til at hjælpe dig, som har små som sågar store tandproblemer. Det er vigtigt at du husker på, at med den rette vejledning eller behandling kan dine smerter forsvinde overraskende hurtigt igen.

Oplever du pludselige tandsmerter, kan du således trygt kontakte os. Vi sidder altid klar til at hjælpe dig, når du har brug for det! Kontakt os i dag på tlf 42 50 22 61 for tidsbestilling eller blot for råd og vejledning. Vi håber på at være din fortrukne akuttandlæge nær Nordsjælland!