TANDLÆGE NAKSKOV

LUKKET FOR TILGANG - VI HENVISER TIL TANDLÆGEVAGTEN

Nakskov akut tandlæge

VI BEKLAGER. VI HAR I ØJEBLIKKET IKKE MULIGHED FOR AT TAGE IMOD FLERE AKUTTE PATIENTER.

VI HENVISER TIL TANDPINEVAGTEN PÅ TELEFON

Tandlæge Nakskov - Vi tilbyder alle former for tandbehandlinger

Akutte tandsmerter er blandt de mest generende smerter vi mennesker kan udsættes for. Af denne grund er det betydningsfuldt for dig at vide, at vi som erfaren tandlægeklinik tilbyder akut hjælp, når du har aller mest brug for det. Det kan være enormt forstyrrende for resten af din dag at gå rundt med tandpine. Selvom du har en sund forebyggende tandpleje og børster dine tænder to gange om dagen, så kan det stadig ske, at noget akut opstår. Det kan i nogen tilfælde lykkes at holde de akutte tandsmerter nede med smertestillende medicin i en rum tid. Det er dog af stor vigtighed at du husker på, at selve årsagen bag smerterne ikke fjernes. Derfor vil du med garanti opleve at smerterne kommer igen, hvis den rette behandling ikke finder sted i tide. Uanset hvilken årsag som ligger bag smerterne så bør du kontakte os, hvis uheldet er ude. Jo før du bliver tilset, desto hurtigere vil de akutte smerter også aftage og forsvinde helt.

Hvorfor gå og vente på at blive behandlet, når du kan få en tid hos din vagttandlægen nær Nakskov?

Tandlæge Nakskov - Tandlægeklinik med akut hjælp

Der er flere tandlægeklinikker, som tilbyder akut tandlægehjælp. Dette er dog ikke uden et forholdsvis højt ekstra tillæg i prisen. De fleste tandlæger tillægger nemlig et højt akut-gebyr i forbindelse med en akut tandbehandling. Dette skyldes ofte at de akutte tandproblemer opstår i ydertimerne eller i weekenden. På den måde kan det hurtigt gå hen og blive en dyr fornøjelse at blive akut behandlet. Men selvom du har brug for en akut tandlæge om lørdagen eller i de sene ydertimer, så kan du sagtens finde en akut tandlæge, som ikke tager det dobbelte blot fordi der er tale om et akut behov. Det synes vi kun er fair for dig som patient! Undgå derved et tårnhøjt gebyr, når du vælger os som din foretrukne tandlægevagt i Nakskov.

Som patient er du i centrum hos os - Tandlæge Nakskov

Som patient hos os er du i centrum. Som erfaren tandlægeklinik ved vi hvor vigtigt det er, at der bliver taget sig god tid til en. Det er tit når tingene går lidt for hurtigt, at det bliver ubehageligt som patient at ligge i tandlægestolen. Af denne grund har vi netop fokus på dette. Det har ingen betydning om du er patient hos os i forvejen. Om du er eksisterende patient eller ny har ingen betydning. Det er i vores største interesse at hjælpe dig med dine akutte tandproblemer. Vores lange erfaring som tandlægeklinik gør os i stand til at behandle dig uanset problem. Hvis du blot har brug for råd og vejledning til din specifikke tandsituation, så kan vi også være dig behjælpelig. Vi deler meget gerne ud af vores ekspertise, så du kan blive smertefri hurtigst muligt.

Det er vigtigt for os, at du altid føler dig tryg og velinformeret omkring, hvad der skal til for at få styr på din akutte situation. Herunder ikke mindst, hvad det vil komme til at koste dig. Du får altså altid oplyst både pris og procedure på forhånd. På den måde er vi altid fælles om at tage en beslutning om din tandsundhed på et oplyst grundlag.

Vi ser frem til på den ene eller anden måde at hjælpe dig på vores tandlægeklinik nær Nakskov.