TANDLÆGE SKOVLUNDE

UDFYLD FORMULAREN – FÅ EN TID – HURTIG RESPONSTID

ÅBNINGSTIDER:

Vi har lørdagsåbent.

Ring til os og bestil en tid med det samme.

Mandag: 07.-30 – 17.30
Tirsdag:    07.30 – 17.30
Onsdag.   07.30 – 17.30
Torsdag:   07.30 – 17.30
Fredag:    07:30 – 15:00
Lørdag:  08.00 – 15.00
Søndag:    Lukket

TELEFON: 42 50 22 61

DET FÅR DU HOS VAGTTANDLÆGEN NÆR SKOVLUNDE:

• Ingen ekstra gebyr for akut behandling.
  • Lange åbningstider.
  • Hyggelige omgivelser.
  • Stor erfaring med akut tandbehandling.
  • Behandling til alle fra 18 år og opefter.
TANDLÆGEVAGT HILLERØD

TANDLÆGE SKOVLUNDE

HAR DU BRUG FOR EN AKUT TANDLÆGE NÆR SKOVLUNDE?

At knække en tand eller gå rundt med tandpine, som ikke vil forsvinde igen, kan være enorm forstyrrende for resten af din dag. I nogle tilfælde er det muligt at holde smerterne hen med noget smertestillende. Men uanset hvilken årsag, som forårsager smerterne anbefaler vi at du kontakter din akut tandlæge nær Skovlunde. Vi anbefaler at du opsøger en akut tandlæge hurtigst muligt, hvis uheldet er ude. Og hvorfor gå og vente på at blive tilset, når du kan få en tid når det passer dig hos din akut tandlæge nær Skovlunde. Smerterne kan desuden forsvinde overraskende hurtigt, jo før du bliver tilset. Har du akutte tandproblemer kan vores klinik nær Skovlunde hjælpe dig!

TANDLÆGE NÆR SKOVLUNDE – LØSNINGEN PÅ PROBLEMET

Står du pludselig med et behov om at opsøge en akut tandlæge nær Skovlunde, så kan vores klinik være løsningen på problemet. Vores klinik ligger ikke langt fra Skovlunde og det er utrolig nemt at komme frem til klinikken, hvad enten det er i bil, bus eller tog.

Vi ønsker til enhver tid at du vil gøre brug af vores altid gode service fra nogle af landets mest kompetente tandlæger. På klinikken vil vi på bedste vis hjælpe dig af med dine akutte tandproblemer, så det samtidig bliver en behagelig og tryg oplevelse for dig. Klinikken har åbent allerede fra 7:30 om morgenen og helt frem til 17:30 om aftenen. Der er også åbent på lørdage hvor mange andre tandklinikker holder lukket. På den måde er vi sikre på, at vi kan imødekomme dine ønsker og behov i forhold til tidsbestilling.

Såfremt du har brug for en akut tandlæge nær Skovlunde, vil klinikken naturligvis gerne hjælpe dig!

INTET VAGT GEBYR NÅR DU SØGER AKUT TANDLÆGE I SKOVLUNDE

De fleste mennesker forbinder et akut besøg hos tandlægen med et ekstra gebyr på den afsluttende tandlægeregning. Dette er dog ikke tilfældet, når du besøger din akut tandlæge nær Skovlunde. Vi opkræver ikke gebyr eller særlige tillægspriser blot fordi der er tale om akutte tandproblemer. Det synes vi kun er fair! Desuden er det vigtigt for os, at du altid føler dig velinformeret om hvad der skal til for at få styr på dine akut opstået tandproblemer, og ikke mindst hvad det vil koste. Af denne grund får du altid oplyst prisen forinden behandlingen påbegyndes. På den måde er vi altid fælles om at tage en beslutning om din tandsundhed på et oplyst grundlag.

FÅ RÅD OG VEJLEDNING ELLER BESTIL TID HVIS DU SØGER EN AKUT TANDLÆGE NÆR SKOVLUNDE

Som ikke fag-person kan det være rigtig svært selv at finde frem til, hvad tandsmerternes fremkomst skyldes. Derfor skal du vide, at det er helt okay at kontakte din akut tandlæge nær Skovlunde for råd og vejledning af din specifikke tandsituation. Oftest er det ikke nogen fordel at vente med at få behandling, men nogle gange kan det godt forsvares at vente indtil det er mere belejlig for dig at opsøge en tandlæge. Heldigvis kan vi her på klinikken hjælpe dig med at afgøre dette.

Din akut tandlæge nær Skovlunde sidder altid klar og deler gerne ud af viden og erfaring og ikke mindst professionalisme. Så du kan blive afhjulpet med dine akutte tandproblemer.

Vi ser frem til på den ene eller anden måde at hjælpe dig på vores klinik ikke langt fra Skovlunde.

DET SKAL DU HUSKE NÅR DU SKAL HAVE AKUT TANDLÆGEHJÆLP

Har du brug for en akut tandlæge? Vi håber på at være din akut tandlæge nær Skovlunde!