TANDLÆGE BRØNDBYØSTER

Akut tandlæge
Få hjælp nu

Læs om vores privatlivspolitik.

Se åbningstider for
    Brøndbyøster akut tandlæge

Vi har lørdagsåbent!

Mandag07:30-17:30
    Tirsdag07:30-17:30
    Onsdag07:30-17:30
    Torsdag07:30-17:30
    Fredag07:30-15:00
    Lørdag08:00-15:00
    SøndagLukket

Tandlæge Brøndbyøster som tilbyder akut tandlægehjælp?

Akutopstået tandproblemer kan ingen mennesker holde for og det er her din akut tandlæge nær Brøndbyøster kan hjælpe dig. Alle former for tandsmerter er kendetegnet ved uudholdelige smerter. Smerterne er din munds måde at fortælle dig, at der er noget galt. Det betyder samtidig at hvis der ikke bliver gjort noget ved årsagen til smerterne, så forsvinder de oftest heller ikke igen. Tværtimod er det slet ikke unormalt, at smerterne forværres, hvis årsagen ikke findes og behandles i tide. Derfor tilbyder vi en akut tid hos din tandlæge Brøndby, uanset om du er patient hos os i forvejen.

Står du og har brug for en akut tandlæge nær Brøndby er vi således altid behjælpelige!

Akut tandlæge Brøndby - Eksperter i tandlægeskræk

Hos din akut tandlæge Brøndby ved vi hvor vigtigt det er, at der bliver taget hensyn til lige netop det du har brug for. Skræmmer et tandlægebesøg dig, skal du vide at vi hos din tandlæge Brøndbyøster prøver at finde frem til lige netop dét, der afholder dig fra tandlægebesøget. På den måde kan vi møde dig, hvor du er og samtidig give dig den bedst mulige behandling i trygge rammer. Uanset hvad du har brug for, kan vi med sikkerhed give dig det. Om du har brug for at vide trin for trin, hvordan behandlingen foregår. Eller du blot har brug for en til at holde din hånd, så kan vi med garanti give dig det.

Som erfaren akut tandlæge nær Brøndbyøster udfører vi alle former for tandbehandlinger!
    Skal vi hjælpe dig?

Vi er klar over at det ofte er når tingene går lidt for hurtigt, at det bliver ubehageligt. Af denne grund tager vi os god tid til dig som patient. Desuden er det vigtigt for os, at du ved, hvad du skal have lavet. Derfor udarbejder vi altid en behandlingsplan, så du kender til både pris og procedure på forhånd.

Akut tandlæge Brøndbyøster - Kontakt os i dag

Vi sidder klar til at hjælpe dig hos din tandlæge nær Brøndbyøster. Kontakt os i dag på tlf. 42 50 22 61 og find ud af om du har behov for en akut tandlæge hurtigst muligt eller din situation gør at det godt kan vente. Det er vigtigt for os at du bliver afhjulpet dine akutte tandproblemer, når du har brug for det!

Vi ser frem til på den ene eller anden måde at hjælpe dig på vores klinik nær Brøndbyøster.

Intet ekstra akutgebyr

Normal pris uanset ugedag og tid.