TANDLÆGE NYBORG

UDFYLD FORMULAREN – FÅ EN TID – HURTIG RESPONSTID

ÅBNINGSTIDER:

Vi har lørdagsåbent.

Ring til os og bestil en tid med det samme.

Mandag: 07.-30 – 17.30
Tirsdag:    07.30 – 17.30
Onsdag.   07.30 – 17.30
Torsdag:   07.30 – 17.30
Fredag:    07:30 – 15:00
Lørdag:  09.00 – 14.00
Søndag:    Lukket

DET FÅR DU HOS VAGTTANDLÆGEN NÆR NYBORG:

• Ingen ekstra gebyr for akut behandling.
  • Lange åbningstider.
  • Hyggelige omgivelser.
  • Stor erfaring med akut tandbehandling.
  • Behandling til alle fra 18 år og opefter.
akut_tandlaege

TANDLÆGE NYBORG

Tandlæge Nyborg? Som erfaren tandlægeklinik ved vi hvor vigtig akut tandlægehjælp er. Selvom vi mennesker de senere år er blevet meget bedre til at opretholde en sund tandpleje, så kan det alligevel ske at noget akut pludseligt opstår. Du kan være uheldig at falde og knække en tand, have akut tandpine eller noget helt tredje. Uagtet hvilken grund der ligger bag de akutte tandsmerter er det vigtigt at årsagen bag identificeres, tilses og eventuelt behandles. Med en akut tandlægetid risikerer du aldrig at skulle gå rundt med en slem tandpine i længere tid en højest nødvendigt. Du kan benytte dig af vores altid gode service og dygtige team af tandlæger, tandplejere og assistenter, der til enhver tid vil gøre deres ypperste for at hjælpe dig, som har akutte problemer med tænderne.

Har du brug for en akut tandlæge i Nyborg, er vi således altid behjælpelige!

TANDLÆGE NYBORG – LØSNINGEN PÅ PROBLEMET

Som ikke-fagperson er det næsten umuligt at vurdere, hvor og hvorfor de akutte tandsmerter er opstået. Uanset årsag anbefaler vi at du kontakter os som vagttandlæge hurtigst muligt. Selvom du i nogen tilfælde kan dæmpe dine smerter ved almindelig smertestillende medicin, så bør du huske på at det ikke løser selve årsagen bag problemet. Af denne grund vil smerterne med stor garanti indtræffe igen, hvis du ikke behandles. De akutte tandsmerter er din krops måde at fortælle dig, at noget er galt. Du bør derfor reagere på disse smerter hurtigst muligt. Ved at ignorere smerterne vil der i de fleste tilfælde ske det, at tandlægen er nødsaget til at udføre en større behandling, end hvis smerterne var behandlet.

Har du brug for at opsøge en akut tandlæge i Nyborg eller omegn, så vil vi gerne være din løsning på problemet!

AKUT TANDLÆGE NYBORG TILBYDER:

Hos mange andre tandklinikker, som tilbyder akut tandlægehjælp tilføjes et akut-gebyr oven i din akutte tandbehandling. Dette er ikke tilfældet, hvis du benytter os som akut tandlæge. Vi mener ikke at der bør være forskel på om du skal have foretaget en akut behandling eller blot en almindelig behandling. Derfor tillægger vi IKKE din behandling et ekstra gebyr – det synes vi kun er fair! Udover at være en tandlægeklinik, som tilbyder akut behandling uden gebyr tilbyder vi dig også en række yderligere ting:

• Lange åbningstider.
  • Hyggelige omgivelser.
  • Fast behandlingstid så du undgår unødig ventetid.
  • Stor erfaring med akut tandbehandling.
  • Behandling til alle fra 18 år og opefter.
  • Behandling af nye patienter sågar som eksisterende patienter.

Som erfaren tandlægeklinik sætter vi en ære i at hjælpe dig med dine akutte tandsmerter.

AKUT TANDLÆGEHJÆLP – TANDLÆGE NYBORG

Med vores lange erfaring som tandlægeklinik kan du være sikker på at vi har den rette ekspertise til at behandle eller blot råde og vejlede dig i forhold til din specifikke situation. Det kan være svært selv at finde frem til, hvad de opståede tandsmerter egentlig skyldes. Det er i den forbindelse at du kan trække på vores viden og erfaring. Det er i vores største interesse at du bliver afhjulpet dine tandsmerter hurtigst muligt.

DET SKAL DU HUSKE NÅR DU SKAL HAVE AKUT TANDLÆGEHJÆLP

Hos AKUT TANDLÆGER har vi tandklinikker i hele landet, som tilbyder akut tandlægehjælp. Se nedenstående:

Akut tandlæge København

Akut tandlæge Lyngby