TANDLÆGE ISHØJ

Få hjælp nu

Læs om vores privatlivspolitik.

Ishøj akut tandlæge

Få akut tandlægehjælp nær Ishøj

Søger du en tandlæge Ishøj, som tilbyder akut tandlægehjælp kan vi således være dig behjælpelige. Selvom vi mennesker gennem årene er blevet meget bedre til at opretholde en sund og forebyggende tandpleje, kan noget akut alligevel opstå. Det kan være svært selv at vurdere, hvad der ligger til grund for et akut tandproblem. Der kan være mange forskellige årsager til tandsmerter eller tandpine. Smerterne kan være forårsaget af tandkødsbetændelse, caries i tænderne eller noget helt tredje. Uanset hvilken grund der forårsager tandsmerterne, så er det vigtigt at årsagen identificeres og behandles hvis nødvendigt. Dette kan vi hos AKUT TANDLÆGER nær Ishøj hjælpe dig med.

Vores lange erfaring inden for akutområdet medfører, at vi kan behandle samt råde og vejlede dig, som har akutte tandproblemer.

Eksperter i tandlægeskræk - Tandlæge Ishøj

Har du ligesom en stor andel af danskerne problemer med at gå til tandlæge? Så har du ingenting at frygte, når du besøger akuttandlægen Ishøj. Vores erfarne team af tandlæger og tandplejere er eksperter i tandlægeskræk og gør det ypperste for at give dig en tryg og smertefri behandling. Fælles for mange tandproblemer, herunder akut tandpine eller andre akutte tandsmerter er, at de skal behandles hurtigst muligt. Derfor er det ikke holdbart, at der går flere dage, uger eller hele måneder før du kommer til en konsultation. Vi ved om nogen, at tiden kan være afgørende, hvorfor vi tilbyder akut tandlægehjælp til dig, når du har brug for det. Alle vores behandlinger tager afsæt i vores patienter, hvorfor vi på den måde ønsker at imødekomme deres ønsker og behov. Med os som din foretrukne akut tandlæge Ishøj får du en erfaren tandlægeklinik, som er eksperter i tandlægeskræk.

Tandlægevagten hos AKUT TANDLÆGER Ishøj

Der findes som regel ikke en nem måde at afhjælpe akut tandpine eller andre former for generende tandsmerter. Selvom man kan dæmpe smerterne med smertestillende medicin, så bør du gøre dig selv en tjeneste og kontakte tandlægen. Den smertestillende medicin kan holde dine tandsmerter nede en rum tid, men det er vigtigt at hævde at årsagen til smerterne ikke identificeres og derfor vil smerterne også komme igen. Det er derfor vigtigt, at du kommer forbi til en konsultation, så du kan få svar på, hvorfor tandpinen er opstået. Vigtigst af alt kan du blive behandlet og slippe af med dine smerter meget hurtigt igen. Akut tandpine kan og bør behandles af en akut tandlæge.

Når du har aller mest brug for akuthjælp kan vi hos tandlægevagten hos AKUT TANDLÆGER hjælpe dig. Uagtet om du ønsker at bestille tid eller blot har brug for råd og vejledning til din specifikke situation, så er vi dig behjælpelige! Vores klinik ligger ikke langt fra Ishøj, hvorfor vi er let tilgængelige for dig som enten bor eller arbejder i Ishøj og omegn. Vi ved hvor generende akutte tandsmerter kan være. Derfor gør vi også vores ypperste for, at du kan få en tid, når du har brug for det. Klinikken nær Ishøj har udvidede åbningstider, hvorfor vi har rig mulighed for at imødekomme dine ønsker og behov.

Frygt ikke et akut tandlægebesøg. Vi passer godt på dig!

Det får du hos din akut tandlæge Ishøj:

• Fast lavt gebyr for akut behandling
    • Udvidede åbningstider
    • Hyggelige omgivelser
    • Stor erfaring med akut tandbehandling
    • Behandling til alle fra 18 år og opefter

Akut tandlæge Ishøj - Få råd og vejledning eller en behandlingstid

Som ikke fag-person kan det være svært at vurdere, hvor akut dit behov for tandlægehjælp reelt er. Det er her vi kan være dig behjælpelige. Vi kan med udgangspunkt i dine symptomer komme med en faglig og professionel vurdering af, om en behandling skal igangsættes med det samme, eller om din specifikke situation kan vente en rum tid. Som hovedregel er det dog ikke en god idé at udsætte akutte tandbehandlinger, hvorfor problemet i langt de fleste tilfælde blot vokser sig større og derved kræver en langt større og mere krævende behandling.

Kontakt os i dag og få en fast behandlingstid eller få råd og vejledning til din specifikke tandsituation helt gratis. Vi håber på at være din foretrukne akut tandlæge Ishøj.