TANDLÆGE BROAGER

LUKKET FOR TILGANG - VI HENVISER TIL TANDLÆGEVAGTEN

Broager akut tandlæge

VI BEKLAGER. VI HAR I ØJEBLIKKET IKKE MULIGHED FOR AT TAGE IMOD FLERE AKUTTE PATIENTER.

VI HENVISER TIL TANDLÆGEVAGTEN PÅ TELEFON

Søger du en tandlæge Broager?

Du kan være uheldig at knække en tand, tabe en fyldning eller have akut tandpine uden selv at kende den bagvedliggende årsag. Selvom vi mennesker gennem årene er blevet meget bedre til at passe på vores tænder, så kan det alligevel ske at noget akut pludseligt opstår. Hvis du har brug for en tandlæge, som tilbyder akut tandlægehjælp er vi således behjælpelige! Uanset hvilket tilfælde der ligger til grund for dine tandsmerter, så bør du huske på at det er vigtigt at årsagen identificeres og eventuelt behandles. Du kan være helt sikker på at smerterne kommer igen, hvis årsagen ikke findes og behandles. Af denne grund bør du ikke ignorere dine tandsmerter. Hvis smerterne ignoreres resulterer det i langt de fleste tilfælde at tandlægen er nødsaget til at udføre en større behandling, end hvis smerterne var behandlet på et tidligere stadie. Smerterne er således din krops måde at fortælle dig, at noget er, som det ikke bør være.

Som erfaren tandlægeklinik nær Broager sætter vi en ære i at hjælpe dig med dine akutte tandsmerter.

Din lokale tandlæge Broager - Løsningen på problemet

Uanset hvilke former for tandsmerter du bliver udsat for er vi klar over, at det i langt de fleste tilfælde er meget generende. Faktisk er tandsmerter blandt de mest generende smerter vi mennesker kan udsættes for. Det kan være forstyrrende for hele din dag, hvis munden er fuld af smerte. I nogle tilfælde kan du holde dine smerter nede ved almindelig smertestillende medicin. Det er dog vigtigt at du husker på, at den smertestillende medicin udelukkende dæmper smerterne en rum tid. Smerterne vil derfor komme igen, da den bagvedliggende årsag til tandsmerterne ikke er behandlet. Smerterne kan dog forsvinde hurtigt igen, ved den rette behandling hos akut tandlægen. Så hvorfor gå og vente på at komme til, når du kan få en tid efter dine ønsker og behov hos vores tandlægeklinik.

Står du pludselig og har brug for at opsøge en akut tandlæge nær Broager eller omegn, så kan vores klinik være løsningen på problemet!

Akut tandlæge Broager - Fast LAVT gebyr

Det er gennemgående på flere tandlægeklinikker, som tilbyder akut tandlægehjælp, at en akut behandling indebærer et tårnhøjt akut tillæg på den afsluttende tandlægeregning. Dette akut-gebyr bliver lagt oven i prisen på din tandbehandling. Af denne grund kan det hurtigt synes at være en meget dyr fornøjelse at blive tilset af en vagttandlæge. Men hvorfor betale et højt gebyr, når du kan undgå det? Hos din tandlægevagt Broager betaler du ikke det dobbelte, blot fordi der er tale om en akut behandling. Det synes vi kun er rimeligt!

Få akut tandlægehjælp, når du har aller mest brug for det!

Uagtet dag og tidspunkt bestræber vi os på at finde en tid til dig hos tandlægen Broager. Det kan være svært selv at vurdere, hvad de akutte tandsmerter skyldes. Af denne grund er det vigtigt at du husker på, at vi kan hjælpe dig, når du har brug for det. Om du ønsker en akut behandlingstid eller blot har brug for råd og vejledning er underordnet for os. Det er i vores største interesse at hjælpe dig med akutte tandproblemer.

Vi ser frem til på den ene eller anden måde at hjælpe dig på vores tandlægeklinik i Broager